ژينو رستمي، فوتبالیست پاوه ای به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296326|19:29 - 1396/04/21
نسخه چاپی
ژينو رستمي، فوتبالیست پاوه ای به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد
ژینو رستمی دانش آموز پاوه ای به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان دعوت شد.

به گزارشهزار ماسوله، سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان را زیر نظر لیلا وقاری، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اعلام کرد.

 

براساس این گزارش"ژینو رستمی"فوتبالیست شهرستان پاوه از استان کرمانشاه به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان دعوت شد، که برای حضور در این اردو باید عصر روز شنبه 24 تیر ماه در مهمانسرای شماره یک مرکز ملی فوتبال ایران خود را به کادر فنی معرفی کند.

 

انتخاب ژينو رستمي به عنوان فنی ترین فوتبالیست در فستیوال مدارس فوتبال استان کرمانشاه در سال 1394، و همچنين معرفی به عنوان بهترین بازیکن کشور در همان سال در مسابقات قهرمانی کشور و حضور در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در کشور ویتنام در سال 95 بخشی از افتخارات این بانوی ورزشکار جوان است.

 

رستمی در سال 95 طی سه دوره به اردوی تیم ملی بانوان زیر 19سال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد و مهرماه همان سال نیز با عقد قراردادی به تیم استقلال تهران پیوست. این ملی پوش در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر کشور از استقلال تهران جدا شد و به تیم خیبر خرم آباد پیوست

.

گفتنی است اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از 22 تیرماه 96 آغاز می شود و تا 26 تیرماه در مرکز تیم های ملی فوتبال ادامه خواهد داشت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد