در دومین روز از برگزاری کنکور سراسری؛

بازدید امام جمعه پاوه و مسوول حفاظت آزمون استان از حوزه های کنکور سراسری شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296305|15:51 - 1396/04/16
نسخه چاپی
بازدید امام جمعه پاوه و مسوول حفاظت آزمون استان از حوزه های کنکور سراسری شهرستان پاوه
امام جمعه پاوه صبح امروز در معیت مسوول حفاظت کنکور سراسری استان و مدیر آموزش و پرورش پاوه از حوزه های برگزاری آزمون سراسری 96 شهرستان پاوه بازدید کردند.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه پاوه در دومین روز از برگزاری آزمون سراسری سال 1396 به همراه دکتر دادفر مسوول حفاظت کنکور استان، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه و افشار عمیدی مسوول حفاظت کنکور در شهرستان از حوزه های برگزاری کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی بازدید بعمل آوردند.

امام جمعه پاوه در این بازدید از نزدیک با عوامل اجرایی حوزه های برگزاری آزمون دیدار کرد و روند اجرای آزمون سراسری سال 96 را در حوزه های دبیرستان معلم و سالن امام خمینی (ره) مورد ارزیابی قرار داد.

ماموستا ملا قادر قادری ضمن تقدیر از مجموعه عوامل برگزاری کنکور سراسری سال 96 شهرستان، برای دانش آموزان و آینده سازان خطه سرسبز هورامان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

مدیر آموزش و پرورش نیز در این بازدید به ارایه گزارشی از روند برگزاری آزمون سراسری سال 1396 در شهرستان پاوه پرداخت و گفت: روز گذشته 336 داوطلب در گروه های آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم انسانی و هنر در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای ورود به موسسات آموزش عالی کشور به رقابت پرداختند.

مختار برزگرفرد افزود: در دومین و حساس ترین روز برگزاری کنکور سراسری، تعداد 889 داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی در چهار حوزه برگزاری آزمون در حال رقابت با یکدیگر هستند، که با 62 درصد شرکت کننده بیشترین متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال 96 را در شهرستان پاوه به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه اولین روز برگزاری کنکور سراسری 96 در شهرستان پاوه با آرامش و نظم خاصی همراه بود ، ابراز امیدواری کرد که آزمون گروه های آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجه در صبح و بعدازظهر امروز نیز در نهایت آرامش و امنیت خاطر برای داوطلبان و خانواده ها برگزار شود.

گفتنی است نتایج اولیه کنکور سراسری سال 96 نیمه دوم مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانیsanjesh.orgاعلام خواهد شد

.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد