محفل انس با قرآن در شهر نوسود برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296258|17:22 - 1396/04/01
نسخه چاپی
محفل انس با قرآن در شهر نوسود برگزار شد
محفل انس با قرآن به مناسبت ليالي مبارك قدر با مشاركت اداره آموزش و پرورش و حوزه مقاومت شهيد چمران نوسود در مسجد شهيد فيصل لهوني برگزار شد .

به گزارشهزار ماسوله، محفل انس با قرآن به مناسبت ليالي مبارك قدر با مشاركت اداره آموزش و پرورش و حوزه مقاومت شهيد چمران نوسود و با حضور امامان جماعت مساجد شهر ، رئيس اداره آموزش و پرورش ، شهردار ، فرماندهي بسيج سپاه ،  نماينده بخشداري ، اعضائ شوراي اسلامي  ،فرهنگيان و  ساير اقشار مختلف مردم و دانش آموزان در مسجد شهيد فيصل لهوني برگزار شد .

 

وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش نوسود در ابتداي مراسم ضمن عرض خير مقدم و آرزوي قبولي طاعات وعبادات حاضرين ، هدف از برگزاري اين محفل معنوي را اشاعه و ترويج فرهنگ قرآني در جامعه بيان كرد .

 

وي به  تاثير قرآن در زندگي آدمي اشاره كرد و گفت : زندگي حقيقي و حيات طيبه در پرتو علم  به دستور ها  و رهنمود هاي قرآن شكل مي گيرد  چرا كه قرآن در بر گيرنده تمام ابعاد زندگي انسان و تضمين كنند سعادت فردي ، اجتماعي ، دنيوي و اخروي اوست .

 

ايشان در ادامه بيان داشت كه ماه مبارك رمضان فرصتي مناسب براي بهره مندي هر چه بيشتر از كلام وحي الهي است و افزود برگزاري اين گونه محافل قرآني مقدمه شناخت و انس و الفت  هر چه بيشتر با قرآن و عمل به آيات و آموزهاي اين كتاب آسماني است .

 

در ادامه جلسه ماموستا ملا محمد محمدي امام جماعت مسجد احمد سلطان نوسود نيز ضمن تقدير و تشكر از بانيان جلسه ،   ماه مبارك رمضان را ماه نزول قرآن ، ضيافت الهي ، اسجابت دعا و استغفار و از شريف ترين ماه هاي سال دانست كه عبادت در اين ماه پر خيرو بركت و شب هاي ليالي قدر را بسيار با ارزش و غير قابل توصيف بيان كرد .وي مهمترين راهكار ترويج قرآن را عمل به دستورات آن عنوان كرد و در ادامه بيان داشت كه قرائت و حفظ قرآن بايد گامي براي رسيدن به عمل به آيات قرآني باشد و تدبر و تامل در قرآن را بهترين نوع عبادت دانست .تلاوت آيات قرآن توسط قاري خوش صوت و لحن جناب آقاي آذري شهردار نوسود ، اجراي قصيده و دف نوازي توسط گروه تواشيح ، بيان مطالب زيبا و قرآني توسط آقاي احمدي فرهنگي بازنشسته و امام جماعت مسجد از ديگر برنامه هاي زيباي اين محفل معنوي بودند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد