دو خبر فرهنگي از آموزش و پرورش مناطق باينگان و نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296233|19:39 - 1396/03/24
نسخه چاپی
دو خبر فرهنگي از آموزش و پرورش مناطق باينگان و نوسود
دو کانون فرهنگی تربیتی و سه سالن ورزشی منطقه باینگان، مهیای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه و برگزاري محفل انس با قرآن با حضور كاركنان اداري از عناوين خبري آموزش و پرورش منطقه باينگان و نوسود هستند.

به گزارشهزار ماسوله، معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش منطقه باینگان : دو کانون فرهنگی تربیتی و سه سالن ورزشی در تابستان امسال ، آماده بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان هستند.

 

لقمان محمودی با اعلام این خبر گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی منطقه و سالن های ورزشی آمادگی برگزاری کلاس های آموزشی قرآن و احکام، فرهنگی و هنری و رشته های ورزشی از جمله والیبال، تنیس روی میز،فوتسال ، بدمینتو،آمادگی جسمانی،ایروبیک،ژیمناستیک را دارند.

 

محمودی گفت: دانش آموزان می توانند در ساعات کاری مدارس جهت ثبت نام به کانون های فرهنگی و تربیتی مراجعه نمایند.

مراسم محفل انس با قرآن به منظور آشنايي و انس و الفت هر چه بيشتر همكاران اداري با كلام نوراني وحي و استفاده و بهره هر چه بيشتر از  اين معجزه عظيم در ماه مبارك رمضان ماه نزول قرآن وضيافت  الهي در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از نماز ظهر در نمازخانه اداره  برگزار مي شود . شايان ذكر است به منظور استفاده هر چه بيشتر از معاني و تفسير آيات قرآني از امام جماعت مدارس و مساجد در اين ماه مبارك نيز استفاده خواهد شد . 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد