فرماندار پاوه:

رفع محدویت های بازارچه کوله بری در کاهش قاچاق بسیار مؤثر است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296231|21:44 - 1396/03/22
نسخه چاپی
رفع محدویت های بازارچه کوله بری در کاهش قاچاق بسیار مؤثر است
فرماندار شهرستان پاوه گفت: رفع محدویت های بازارچه کوله بری در کاهش قاچاق، افزایش امنیت مرزها و کاهش مأموریتهای مرزبانان مهم و حائز اهمیت است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در نشست مسئولان و مرزبانان پاوه با فرمانده مرزبانی کشور در این شهر افزود: رفع محدویت های بازارچه کوله بری علاوه بر کاهش قاچاق، افزایش امنیت مرزها و کاهش زحمات مرزبانان، موجب تأمین معیشت مردم مرزنشین نیز خواهد شد.
وی اظهار کرد: هر اندازه ما بتوانیم در بازارچه کوله بری قانون مندانه حرکت کنیم می توانیم به همان اندازه و حتی بسیار بیشتر فضای قاچاق را کاهش دهیم.
فرماندار پاوه افزود: مرزنشینان در صورت تأمین معیشتشان وفادارترین افراد برای همراهی با مرزبانان در حفاظت و پاسداری از مرزها هستند و این را همواره در عمل نشان داده اند.
ایده پور با اشاره به اینکه قاچاق جزو لاینفک مرزنشینان است، گفت: نیروهای مرزبانی ضمن حفاظت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاقچیان بزرگ هرگز موجب آزرده خاطر شدن مرزنشینان نشده و بسیار حکیمانه با آنان برخورد کرده اند.
وی افزود: مرزبانان ما در شهرستان همواره عزت و احترام خود را در انجام مأموریتهایشان که همانا پایداری و صیانت از مرزهای کشور است، انجام داده اند.
فرماندار پاوه، افزایش و توسعه دیپلماسی با مرزبانان کشور همسایه (اقلیم کردستان عراق) خواستار شد و افزود: با این عمل از فشار و هجمه بر مرزبانان کشورمان خواهیم کاست.
ایده پور گفت: اگر این رابطه را بطور مستمر افزایش دهیم و مذاکرات را در فضای گذشته تغییر بدهیم به طور قطع می توانیم در امور مرزی بیش از پیش موفق باشیم.
وی احداث 2 پاسگاه مرزی در 2 ناحیه شهرستان پاوه را به لحاظ پرشدن خلاء مرزی ضروری دانست و گفت: با احداث این 2 پاسگاه در تسلط بر رفت و آمدها در منطقه مهم و حائز اهمیت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد