فرمانده مرزبانی کشور:

مردم شهرستان پاوه جزیی از فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی هستند

سرویس: سیاسیکد خبر: 296230|21:39 - 1396/03/22
نسخه چاپی
مردم شهرستان پاوه جزیی از فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی هستند
فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به رشادت ها و فداکاریهای مردم پاوه گفت: مردم این دیار جزئی از فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در جمع مسئولان و مرزبانان پاوه افزود: مردم این شهرستان با تقدیم بیش از 640 شهید برای حفاظت و پاسداری از مرزهای کشور نقش مهم و حائز اهمیتی را در آبیاری نهال انقلاب اسلامی و درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کرده اند.
وی اظهار کرد: فرهنگ هر ملت و دیاری را باید از تعداد شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان آن سنجید و فرهنگ مردم سلحشور پاوه و اورامانات، کرمانشاه و کردستان را باید از روی تعداد شهدای آن ها جستجو کرد.
وی با اشاره به حوادث تروریستی هفته گذشته تهران و اینکه آن چند تروریست مزدور و خود فروخته هرگز از این مردم نیستند، افزود: مردم پاوه در سال 58 و در ایامی که هیچ نقطه ای از ایران بحث جنگ و کشتار نبود قربانی تروریست شدند و در مقابل آن ایستادند و مقاومت کردند.
فرمانده مرزبانی کشور افزود: مردم پاوه به ازای هر یکصد نفر یک شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده اند که این یک سرمایه عظیم است لذا باید مردم این شهرستان را با این سرمایه گرانبها بشناسیم.
سردار رضایی افزود: نهضتی را که مردم پاوه با تقدیم 640 شهید آغاز کرده اند امروز هم با قدرت و اقتدار هر چه تمامتر ادامه می دهند و این مردم شریف یک ذره از اهداف، اعتقادها و آرمانهای انقلاب اسلامی خویش عقب نشینی نکرده اند.
وی گفت: دشمنان این آرزو را که روزی مردم پاوه از انقلاب، نظام، رهبری و آرمانها و اهداف خویش دست بردارند به گور خواهند برد.
وی افزود: آنچه در صدر اسلام تحت عنوان مهاجر و انصار وجود دارد در پاوه با همان معنا وجود داشته و دارد و حضور شهیدان چمران و همت و یارانشان به عنوان مهاجر در کنار مردم پاوه به عنوان انصار در دوران دفاع مقدس و قبل و بعد آن گویای این ادعاست.
وی اظهار کرد: ما امروز پاوه را به عنوان الگوی واقعی وحدت می بینیم و باید این الگو را در 2 کلمه مهاجر و انصار از بصیرت مردم پاوه از نفس گرم علمای آن و از اعتقادات مردم این دیار به احکام اسلامی جستجو کرد.
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: این وحدت برای کشورهای همسایه ما و برای استکبار و ایادیش پیام دارد و این پیام شعار نیست بلکه در عمل ثابت شده است.
وی افزود: امروز مرزبانی و حفاظت از مرزهای کشور آمیخته ای از نیروهای مرزبانی در کنار مردم مرزدار و مرزنشین است که غیر از این هم حفاظت از مرزهای کشور میسر نخواهد بود.
سردار رضایی افزود: امروز مرزبانان در کنار مردم مرزنشین برای حفاظت از مرزهای کشور کاملا آماده هستند و همسایگان ما به این وحدت و همراهی مردم با مرزبانان حسرت می خورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد