مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه:

حضور 750 نوآموز در پایگاه طرح سنجش سلامت پیش بینی مي شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296227|18:20 - 1396/03/22
نسخه چاپی
حضور 750 نوآموز در پایگاه طرح سنجش سلامت پیش بینی مي شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه پیش بینی کرد 750 نوآموز کلاس اولی در پایگاه طرح سنجش سلامت آموزش و پرورش ثبت نام کرده و مورد سنجش قرار گیرند.

به گزارشهزار ماسوله،  مختار برزگرفرد در معیت معاونین و کارشناسان اداره ضمن بازدید از پایگاه طرح سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در آموزشگاه طلوع پاوه، گفت: فرآیند خدمات دهی به نوآموزان و اولیای آنان که در یک پایگاه ثابت و 4 پایگاه سیار در شهر پاوه و مناطق نوسود و باینگان مستقر می باشند، در حال انجام است.

 

برزگرفرد بابیان اینکه برنامه زمان بندی شده برای فعالیت پایگاه طرح سنجش سلامت نو آموزان تا پایان مرداد ماه است، گفت: پیش بینی می شود امسال 750 نوآموز کلاس اولی در پایگاه طرح سنجش سلامت آموزش و پرورش ثبت نام کرده و مورد سنجش قرار گیرند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه وضعیت ایمن سازی (واکسیناسیون)، پایش رشدی، ارزیابی بینایی، شنوایی و اختلالات گفتاری، آمادگی تحصیلی، ارزیابی رفتاری، بهداشت دهان و دندان و معاینات پزشکی عمومی را از جمله موارد مورد توجه در طرح سنجش سلامت نوآموزان اعلام کرد.

 

وی گفت: نوآموزان که در طرح سنجش سلامت مشکوک به مشکل شناخته شوند، برای ارزیابی های ویژه به پایگاه های تخصصی ارجاع داده خواهند شد

.

مختار برزگرفرد با بیان اینکه طرح سنجش سلامت برای 20 درصد از نوآموزانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند نیم بها و رایگان انجام می شود، اضافه کرد: هزینه پرداختی خانواده ها برای انجام این طرح مبلغ 200 هزار ریال است که هنگام مراجعه خانواده ها به پایگاه های طرح سنجش از آنان دریافت می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد