دو خبر فرهنگي از پاوه؛

از معلمان برتر استانی در حوزه های آموزش، تربیت بدنی و آموزش خانواده و مدیران و عوامل اجرایی مدارس مروج سلامت پاوه تجليل به عمل آمد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296223|18:21 - 1396/03/20
نسخه چاپی
از معلمان برتر استانی در حوزه های آموزش، تربیت بدنی و آموزش خانواده و مدیران و عوامل اجرایی مدارس مروج سلامت پاوه تجليل به عمل آمد
آئین تکریم و تجلیل از معلمان موفق در جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علوم آزمایشگاهی، راهبران آموزشی و مدرسان آموزش خانواده باحضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این آئین ضمن تسلیت شهدای حرم امام و مجلس شورای اسلامی و آرزوی صبر و ایمان برای بازماندگان، حادثه تروریستی دیروز را در تهران به شدت محکوم کرد و با اشاره به همدلی و اتحاد، فاکتورهای مشارکت گروهی را تشریح کرد.

مختار برزگرفرد به اصل سنرژیسم گروهی اشاره کرد و فواید آن را در افزایش زمان دهی، ترکیب تفکر، بزرگ نمودن نقاط قوت، دلگرمی و نشار بیان نمود.

وی به موفقیت های گروهی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و راهیابی گروه فیزیک دانش آموزی را به مرحله کشوری و دبیران ریاضی و زبان خارجه در جشنوراه الگوهای برتر تدریس به مرحله کشوری را نقطه قوت مجموعه دانست.

برزگرفرد در ادامه موفقیت دبیران ابتدایی در جشنواره الگوهای برتر تدریس و 4700 ساعت نفر و پوشش 69 درصدی اولیاء دانش آموزان شهرستان در شب های تربیتی و آموزش خانواده را از وجود سرمایه های فکری و علمی شهرستان عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تقدیر از مساعی ارزنده معلمان موفق شهرستان در خاتمه خواستار استمرار همکاری های چند جانبه و هماهنگ مجموعه فرهنگیان با مجموعه مدیریت آموزش و پپرورش پاوه گردید.

در ديگر عنوان خبري اداره آموزش و پرورش پاوه مدیران مبني بر تجليل از عوامل اجرایی مدارس مروج سلامت شهرستان پاوه مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تقدیر از حضور معاونت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، از زحمات مدیران و عوامل اجرایی مدارس مروج سلامت در سال تحصیلی 96-95 تقدیر کرد.

مختار برزگرفرد ارتباط بین بخشی را ابزاری مهم برای پیشبرد اهداف این طرح عنوان کرد و در ادامه افزود: باتوجه به شروع برنامه مدارس مروج سلامت از سال 89، این طرح مناسب و دارای کارایی بالایی می باشد.

بهشتی زاده معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز ضمن تقدیر از فعالین حوزه بهداشت شهرستان ابراز امیدواری کرد که در راستای ارتباط بین بخشی آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان بتوان هرچه بیشتر در خدمت رسانی به دانش آموزان کوشا باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه با اهداء لوح تقدیری از جانب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه که به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تهیه شده بود تقدیر شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد