شاهرخ دولتخواه خبر داد:

رستوران ها و واحدهای غذاخوری شهرستان پاوه در طول ماه رمضان ساماندهی شدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296193|23:19 - 1396/03/10
نسخه چاپی
رستوران ها و واحدهای غذاخوری شهرستان پاوه در طول ماه رمضان ساماندهی شدند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت: در خصوص وضعیت فعالیت رستوران های این شهرستان در ماه رمضان، این رستوران ها طی جلسه ای ساماندهی شدند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در نشستي كه با عنوان ساماندهي فعاليت رستوران ها در ماه رمضان در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه برگزار گرديد ، مقرر شد که در طول ماه مبارک رمضان در ورودی شهر پاوه، يك واحد غذاخوري و يك واحد غذا خوري در خروجي شهر در طول ماه مبارك رمضان جهت سرويس دهي به مسافران فعاليت نمايند.

 

شاهرخ دولتخواه افزود: براي شهرهاي نوسود، باينگان و نودشه در طول ماه مبارك رمضان در هركدام از شهرها يك واحد غذاخوري جهت سرويس دهي به مسافران فعاليت نمايند.

 

وی با بیان اینکه در اين ماه كليه واحد هاي غذاخوري از پخت غذاهاي دودزا خودداري مي كنند گفت: كليه اين واحدهاي غذاخوري همچنين نسبت به رعايت كامل پوشش واحد خود، شرايط بهداشتي و رعايت شئونات اسلامي اقدام خواهند كرد.

 

وی گفت: برای واحدهای غذاخوری بین راهی نیز مقرر شد که كليه اين واحدهاي غذاخوري در طول این ماه فعالیت نكنند.

 

وی گفت: گشت هاي مشترك نظارتي نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این ماه، نسبت به برخورد و پلمپ واحدهای صنفی غیر مجاز در سطح شهرستان اقدام می کنند.

 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه در پایان گفت: براساس پيشنهاد اعضا فعاليت واحدهاي ساندويچي در قالب پخت حليم و افرادي كه تمايل به پخت حليم در اين ماه را دارند، بلامانع باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد