کونگ فو کاران پاوه بار دیگر در مسابقات قهرمانی استان خوش درخشیدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296121|18:37 - 1396/02/23
نسخه چاپی
کونگ فو کاران پاوه بار دیگر در مسابقات قهرمانی استان خوش درخشیدند
مسابقات قهرمانی کونگ فو استان در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان که در روزهای جمعه مورخ96/2/22 در ورزشگاه شهید بهشتی کرمانشاه با حضور 9 شهرستانهای استان که شامل 12 تیم بود برگزارشد ؛

به گزارشهزار ماسوله، مسابقات قهرمانی کونگ فو استان در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان که در روزهای جمعه مورخ96/2/22 در ورزشگاه شهید بهشتی کرمانشاه با حضور 9 شهرستانهای استان که شامل 12 تیم بود برگزارشد ؛که تیم پاوه با حضور 15 کونگ فوکار با مربی گری و سرپرستی استاد سوران قمری در این مسابقات شرکت کردند که 14 نفرموفق به کسب مقام شدند.

 

در رده سنی نونهالان شایان شکری و مهرداد حیدری مقام اول و طلا- محمد نظری و آریز صمدی مدال برنز را کسب کردند.

 

در رده سنی نوجوانان نیما ابراهیمی مدال طلاو زانکوخالدی و پارسا صمدی مدال برنز .

 

در رده سنی جوانان متین رحمانی ، مرشد نوروزی و سروش سفری مدال طلا ، شایان قادری و پیشوا معاذی مقام دوم و مدال برنز را کسب کردن .

 

در رده سنی بزرگسالان فرشاد لطفی مدال طلا و یاسر قادری مدال نقره را کسب نمودند ( شایان ذکر است آقای شایان شکری بعنوان فنی ترین کونگ فو کار در این مسابقات از سوی هیات داوران مسابقات هیات استان جایزه سوپر فایتر استان را دریافت کرد.

 

هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان پاوه در پيامي این پیروزی را به مردم شهرستان ، جامعه ورزشی و خانواده این عزیزان تبریک عرض می نماید و خسته نباشید و خدا قوت به مربی شایسته و با اخلاق استاد سوران قمری را دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد