ماموستا قادري:

اگر بنده به‌جای آقای دکتر روحانی می‌بودم می‌گفتم: بعضی از مشکلات را نتوانسته‌ام حل کنم/برخي از افراد خود را صاحب‌رأی مردم معرفی نکنند

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296119|09:53 - 1396/02/23
نسخه چاپی
اگر بنده به‌جای آقای دکتر روحانی می‌بودم می‌گفتم: بعضی از مشکلات را نتوانسته‌ام حل کنم/برخي از افراد خود را صاحب‌رأی مردم معرفی نکنند
ماموستا قادری در ادامه با بیان اینکه آقای روحانی ۱۶ سال دبیر شورای امنیت ملی بوده است و در سیاست جمهوری اسلامی بعد از مقام معظم رهبری حرف دوم را زده است، شایسته نیست به بعضی از ارگان‌های مملکت که خادم این نظام بوده و هستند، حمله کنند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه ماموستا ملا قادر قادري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت:دکتر علی شریعتی کتابی دارند به نام«نگاهی به تاریخ فردا»این موضوع باعث تعجب است که کسی بیاید و از تاریخ آینده بگوید، چون تاریخ به گذشته ربط دارد. این موضوع با موضوع ما و انتخاب رئیس‌جمهور و شوراها یک نوع نگاه به تاریخ فردا است و ما می‌خواهیم بدانیم با انتخاب مسئولان خود در تاریخ آینده و در زندگی روزانه ما چه اتفاقی خواهد افتاد و چه تحولی در فردا ایجاد خواهد شد.

 

ویدر ادامه ازشیوۀ تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوریانتقاد کردند و گفتند:این آقایان محترم حریم های فردی، ملی، شخصی، خانوادگی و مذهبی را شکستند؛ درحالی‌که همه آن‌ها از رجال و شخصیت‌های محترم کشور هستند، نباید این‌گونه بر یکدیگر می‌تاختند و درس بی‌اعتمادی و تهمت و تحقیر رجال مملکت را به جوانان یاد می‌دادند.

 

ماموستا قادریدر ادامه با بیان اینکهآقای روحانی ۱۶ سال دبیر شورای امنیت ملی بوده است و در سیاست جمهوری اسلامی بعد از مقام معظم رهبری حرف دوم را زده است، شایسته نیست به بعضی از ارگان‌های مملکت که خادم این نظام بوده و هستند، حمله کنند؛گفتند:اگر بنده به‌جای آقای دکتر روحانی می‌بودم می‌گفتم: ای مردم ایران ممنون شما هستم مرا یکبار انتخاب کردید، بنده در این ۴ سال در ایجاد امنیت نقش داشته‌ام و در امضای برجام توجه اروپا به ایران را که کشوری جنگ‌طلب و کینه‌توز می‌دانستند، تا حد زیادی به‌سوی اعتماد هدایت و دیگر چون گذشته به‌عنوان دشمن به ما نمی‌نگرند؛ و در این مدت تجربه کاری و آشنایی با مشکلات پیدا کرده‌ام. مع‌هذا بعضی از مشکلات را نتوانسته‌ام حل کنم. اگر این بار رأی آوردم، در باب رونق اقتصادی مردم و از بین بردن بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان کار خواهم کرد.

 

ایشانسپس با بیان این مطلب کهبه نظر اینجانب صلاح ملت و مملکت در زیر سؤال بردن دولت و خدمت گذشتگان نیست و با این شیوه رأی جمع نخواهد شد؛خطاب به آقای رئیسی نیز گفتند: اگر به‌جای شما می‌بودم، می‌گفتم: اگرچه بنده کارهای اجرایی نکرده‌ام و در سیاست داخلی و خارجی مدعی تبحر نیستم ولی در راه خدمت و دلسوزی برای نظام دریغ نداشته‌ام، اخلاصی نسبت به نظام دارم و دوست دارم اگر شما به من رأی بدهید، انرژی خود را برای شما صرف کنم و تحولی در امر اقتصادی و دفاع از مردم و مملکت ایجاد نمایم.

 

خطیب جمعه پاوهافزودند:اگر بنده جای آقای قالیباف بودم به مردم عرض می‌کردم؛ من از پاسداران و زحمتکشان نظام هستم و تجربۀ کار اجرایی دارم و این‌قدر به جایگاه دولت حمله نمی‌کرد. بهتر این بود می‌گفت: بنده شهردار تهران بزرگ هستم و کارهای زیادی انجام داده‌ام. اگر به من رأی بدهید، من سعی و تلاشی را که در تهران انجام داده‌ام به تمام کشور گسترش می‌دهم و دیگر حکومت و کارهای دولت را که روزی خود در آن‌ها نقش داشته‌، تخطئه نمی‌کرد و به جوانان جرئت اهانت به مسئولین را نمی‌داد.

 

ویدر ادامهمردم اهل سنت را مردمی صادق معرفیو گفتند:مردم ما قومی صادق هستند و قطعاً همگی در انتخابات شرکت می‌کنیم زیرا خود را ایرانی می‌دانیم و به این نظام وفادار و شرکت در انتخابات را یک وظیفه مذهبی و ملی می دانیم.

 

ایشانبا اشاره به اینکههیچ‌کس صاحب‌رأی مردم اهل سنت نیست، گفتند:عده‌ای هستند که در طول سال در عرض اهداف جمهوری اسلامی حرکت می نمایند و نسبت به نظام سنگ‌اندازی می‌کنند و با جمهوری اسلامی کم‌لطف‌اند و حتی در یک راهپیمایی در سال شرکت نمی‌کنند، اما در ایام انتخابات ظاهر شده و سخنگوی اهل سنت می‌شوند. اینکه شرکت می‌کنند و رأی می‌دهند مبارک است، اما خود را صاحب‌رأی مردم معرفی نکنند و نگویند به‌واسطۀ تبلیغ ما بود که مردم اهل سنت رأی دادند؛ درست است مردم اهل سنت رأسی ندارند، ولی قبول نمی‌کنند هرکسی سخنگوی آن‌ها شود.

 

ماموستا قادریدر پایان به انتخابات شورای اسلامی پاوه نیز اشاره کردند و یادآور شدند: مطلع شدم که تمامی کاندیداها به‌جزآقای کمال عزیزیتائید صلاحیت شده‌اند؛بنده آقای عزیزی را فردی صالح، صادق و متدین می‌دانم و در دهۀ ۶۰ زحمتکش انقلاب و نظام بود و از اینکه تنها ایشان رد صلاحیت شده اند، ناراحت شدم.

 

ویخطاب به سایر نامزدها گفتند:به خواهران و برادرانی که صلاحیت آن‌ها تأیید شده عرض می کنم سعی کنند با حفظ حریم اخلاق و قانون، دیگران را تحقیر نکنند؛ مردم به هرکسی از آن‌ها رأی دهند و انتخاب شوند شورای ما هستند و به آن‌ها تبریک خواهیم گفت و مانند شورای سابق با آن‌ها همکاری خواهیم نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد