فرمانده سپاه ناحيه پاوه، فرارسیدن «روز پاسدار» را تبریک گفت

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296052|23:15 - 1396/02/09
نسخه چاپی
فرمانده سپاه ناحيه پاوه، فرارسیدن «روز پاسدار» را تبریک گفت
فرمانده سپاه ناحيه پاوه، در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه، در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

 

در اين پيام چنين آمده است:

 

سوم شعبان، زاد روز حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار و چهارم شعبان، ولادت حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز، به واسطه رشادت ها و جانفشانیهای پاسداران رشيد و غيور انقلاب اسلامی و همچنين فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور انقلاب اسلامي نامگذاري شده است.

 

روزپاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام ناب و تبلور دفاع از اهداف وارزش های متعالی اسلام است که درعرصه های مختلف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ودفاع از ارزش ها ، نقش محوری ایفاء کرده است .

 

واژه «پاسدار» یادگار روزهای افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده و یادآور لحظه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب توسط پاسدارانی است که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت­ طلبی، در صحنه­ های مختلف به نبرد پرداختند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، ایام سوم و چهارم شعبان ، روز پاسدار و جانباز را به پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

 

سرهنگ سعيد بهشتي راد

فرمانده سپاه ناحيه پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد