رئیس منابع طبیعی پاوه خبر داد

دستگیری و خلع ید متعرضان 4 هکتار از اراضی منابع ملی در پاوه+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296034|23:52 - 1396/02/03
نسخه چاپی
دستگیری و خلع ید متعرضان 4 هکتار از اراضی منابع ملی در پاوه+تصاویر
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پاوه از دستگیری و خلع ید تعدادی از متخلفان و متعرضان به 4 هکتار از اراضی ملی در منطقه نوسود این شهرستان خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، یادگار غالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت:‌ روز گذشته عملیات دستگیری و خلع ید افرادی در منطقه نوسود شهرستان پاوه که به مبادرت به احداث بناء در چهار هکتار از اراضی منابع ملی را داشتند، انجام گرفتند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پاوه خاطرنشان کرد:‌ نیروهایی از یگان‌ حفاظت شهرستان،‌ انتظامی، نمایندگان اجرای احکام گردشگری این شهرستان در عملیات مذکور برای برخورد جدی با متخلفان حضور داشتند و توانستند با حکم مراجع قانونی آنان را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه مجرمان طی سه سال در منطقه با احداث اسطبلی برای نگهداری دواب و امر جابه‌جایی قاچاق در منطقه از این اراضی استفاده کردند، گفت: باوجود مرزی بودن منطقه عملا حکمی قابل اجرا نبود، اما با پیگیری قانونی احکام قضایی و جرایم کیفری با مساعدت نیروهای انتظامی توانستیم برخورد قاطع با زمین خواران و متعارضین به منابع طبیعی را اجرایی کنیم.

این مسؤول یادآور شد: تعداد هشت نفر از متخلفان تعریض به منابع ملی در منطقه با حکم قضایی دستگیر شدند، همچنین برخی اماکن مشابهی در منطقه وجود دارد که در پی اجرای حکم و برخورد قاطع با متخلفان در راستای خلع ید آنان از این اراضی ملی هستیم.

غالبی به اجرای احکام تخلفات و ماده 55 آن در زمینه مبارزه با متعرضان به منابع طبیعی و اراضی ملی در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش یگان‌های حفاظت منابع طبیعی در منطقه با این افراد مجرم برخورد قانونی صورت گرفت و نیز برای دستگیری سایر مجرمان و خلع ید آنان از این ثروت ملی، اهتمام لازم در دستور کار است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد