در جلسه شورای آموزش و پرورش؛

امام جمعه پاوه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296024|18:37 - 1396/01/31
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد
امام جمعه پاوه، بر لزوم و ضرورت ایجاد فضایی آرام و معتدل برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تأکید کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به آغاز تبلیغات منفی گروهها، احزاب و رسانه های بیگانه مخالف نظام جمهوری اسلامی علیه انتخابات پیش رو افزود: نقش فرهنگیان و آموزش و پرورش در این راستا و ایجاد اعتدال در جامعه مهم و حائز اهمیت است.


وی فرهنگیان را به دوری از ورود به جناح بندی های سیاسی در تبلیغات انتخاباتی توصیه کرد و گفت: رسالت شما تشویق و ترغیب به مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری است.


امام جمعه پاوه در ادامه برخورد همراه با حکمت و تدبیر توسط مسئولان در ایجاد آرامش و بهتر فکر کردن و تصمیم گرفتن افراد جامعه را بسیار مؤثر است.


ماموستا قادری با تشریح اوضاع خاورمیانه و اعمال جنایات غیر انسانی و تخریب اموال و سرمایه های ملی و انسانی کشورهای اسلامی، امنیت را بهترین هدیه برای هر ملتی دانست و گفت: امروز ملت ایران از این هدیه به خوبی برخوردار است.


وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل بشر در این برهه فاصله طبقاتی ناشی از توزیع نادرست ثروت و نبود عدالت است.


وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و نقش آموزش و پرورش در تبیین اهداف این شعار خواستار نظم و انضباط و برنامه ریزی در امور برای محقق شدن این شعار شد.


معاون فرماندار پاوه نیز گفت: آموزش و پرورش نباید درگیر مسائل جناحی و سیاسی شده و رسالت عظیم و حیاتی خود که همانا تلاش برای رشد و اعتلای علمی جوانان و ارتقای اخلاق و منش آنان است، غافل شوند.


سید نجیب میرانی، هدایت تحصیلی را در سال گذشته ناموفق دانست و گفت: بسیاری از دانش آموزان توانمند با اجرای این طرح از رشته مورد علاقه خود که توانمندی ادامه آن را نیز داشتند، محروم شدند.


در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش پاوه گزارشی از عملکرد این مدیریت را در سال تحصیلی جاری ارائه کرد و از تلاش و همت جمعی مجموعه آموزش و پرورش برای موفقیت حدود هفت هزار دانش آموز این شهر خبر داد.


مختار برزگرد فر، مهمترین موضوع در هدایت تحصیلی دانش آموزان را تنوع در رشته های تحصیلی عنوان کرد و گفت: متاسفانه تمایل بیش از حد دانش آموزان این شهرستان به رشته علوم تجربی به معضلی بزرگ برای آموزش و پرورش تبدیل شده است.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد