سالم مرادي:

مشکل گل آلود بودن آب شرب محله CNG پاوه حل شد/جای نگرانی نیست، با اطمینان مصرف كنید

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295982|01:48 - 1396/01/18
نسخه چاپی
مشکل گل آلود بودن آب شرب محله CNG پاوه حل شد/جای نگرانی نیست، با اطمینان مصرف كنید
مدير آبفاي شهري پاوه گفت: مشکل گل آلود بودن آب شرب محله CNG پاوه حل شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدير آبفاي شهري پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در خصوص كدورت آب شرب محل CNG پاوه و ضمن تاييد خبر انتشار يافته در اين سايت خبري تحليلي(اينجا بخوانيد)اظهار كرد: دبی آب شرب چاه سركران، در اثر بارش هاي اخير، زياد شده است، و مقداري باعث كدورت آن شده بود.

 

سالم مرادي افزود: پس از آن كه مقداری کدورت به مخزن و خط انتقال وارد شده بود، به محض اطلاع بلافاصله همکاران این امور در محل حاضر شده، آب مخزن را تخلیه واقدام به شستشوي مخزن و خط انتقال نمودند. که دیروز نزدیک ساعت 11 صبح مشکل حل شد و مجددا جریان آب برقرار گردید.

 

وي گفت: علاوه بر شستشوي مخزن، خط انتقال آب هم بطور كامل شستشو گرديده، اما مقداري به شبکه وارد شده بود که به مرور رفع می شود.

 

وي ادامه داد: کلا مشكل مرتفع گرديده، و در برخي از محلات كه مصرف زياد آب شرب را دارند کدورتی باقی نمانده است و آب روشن گرديده است.

 

وي افزود: چند كوچه كه امكان تخليه كامل آب شرب را ندارند، به مقداري اين كدورت باقي مانده است، كه به  مرور آنهم  رفع می شود.

 

وي در پايان گفت: از نظر آلودگي هم آزمايشاتي از اين آب شرب انجام گرفته است، كه سالم و جاي هیچگونه نگراني براي همشهريان را نخواهد داشت، و با اطمینان مصرف كنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد