وقتی که تا قبل از توقف فساد اداری در شهرداری، خیلی راحت پرونده ای مفقود می گردید/عدم دعوت از خبرنگاران رسانه های منتقد شهرستان، به نشست خبری در شهرداری

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295944|12:01 - 1396/01/10
نسخه چاپی
وقتی که تا قبل از توقف فساد اداری در شهرداری، خیلی راحت پرونده ای مفقود می گردید/عدم دعوت از خبرنگاران رسانه های منتقد شهرستان، به نشست خبری در شهرداری
در چند روز اخیر نشست اصحاب رسانه با شهردار پاوه، برگزار گردید، که در این نشست شهردار فعالیتهای شهرداری را تشریح و به سوالات رسانه های پاوه پاسخ داد.

به گزارشهزار ماسوله، در چند روز اخیر نشست اصحاب رسانه با شهردار پاوه، برگزار گردید، که در این نشست شهردار فعالیتهای شهرداری را تشریح و به سوالات رسانه های پاوه پاسخ داد.

 

نشستی که باعدم حضور و دعوت از رسانه منتقد شهرستانبرگزار شد، و فعالیتهای شهرداری در این نشست تشریح و خبرنگاران سوالات خود را از شهردار پاوه مطرح کردند.

 

نكته قابل تامل در اين نشست خبري ؛ اعلام توقف فساد اداري ضابطه مند در شهرداري است كه اكنون به صورت مختصر به واكاوي اين نکته اکتفا خواهد شد.

 

در این نشست شهردار محترم شهر پاوه مطرح کرده اند که"فساد اداری ضابطه مند در شهرداری پاوه متوقف گردیده است" که باید در نظر داشت این فساد اداری در چه زمانی بوده است که چند سوال مطرح خواهد شد.

 

1- انتظار افکار عمومی این  است که در این نشست خبری که شهردار اعلام کرده اند،فساد اداری ضابطه مند متوقف گردیده است، این فساد اداری کی و در چه زمانی اتفاق افتاده است؟ و هم اینکه جناب آقای میری به عنوان حراست در شهرداری خدمت کرده اند یا نه؟

 

2- به چه علت خیلی راحت واسطه و واسطه گری دربین شهرداری پاوه رواج داشت، و چرا خیلی راحت پرونده ای جابجا و یا مفقود می گردید؟آیا این سازمان در آن زمان پست حراست در بررسی امور را نداشت؟

 

2- میزان فساد چه مقدار است و در چه قسمتهایی خلاصه می شود؟

 

3- بنا به قول خود آقای میری، که فساد متوقف شده است، اکنون که حدود 18 ماه به عنوان شهردار می باشند، چرا سکوت کرده اند؟

 

4- آقای شهردار اقدامات خود را در زمینه مبارزه با فساد در بخش های مختلف بیان بفرمایید؟

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد