نوروزی خاطره انگیز در روستای خانقاه پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295911|15:05 - 1396/01/02
نسخه چاپی
نوروزی خاطره انگیز در روستای خانقاه پاوه
با امدن بهار طبیعت گروه گردشگری راویار سیر اورامان با همکاری,دهیار ی و شورای روستای ومساعدت مردم روستای هدف گردشگری خانقاه اقدام به چاپ بنر تهیه هزار جلد کاتالوگ از جاذبه های گردشگری خانقاه پرداختند.

به گزارشهزار ماسوله، با امدن بهار طبیعت گروه گردشگری راویار سیر اورامان با همکاری,دهیار ی و شورای روستای ومساعدت مردم روستای هدف گردشگری خانقاه اقدام به چاپ بنر تهیه هزار جلد کاتالوگ از جاذبه های گردشگری خانقاه و توانمندی های خود در زمینه گردشگری ساماندهی منازل استیجاری جهت اسکان مسافران ودعوت از تورهای گردشگری جهت بازدید از روستا پرداختند.

 

دلشاد عزیزی مدیر عامل شرکت ضمن تشکر از مساعدت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان به خبرنگار ما گفت: راه اندازی موزه روستا و افتتاح آن توسط نماینده محترم پاوه و اورامانات در مجلس. همکاری با اکیپ تلویزیونی استان,وضبط وپخش دو برنامه رادیویی در جهت شناساندن روستا،برگزاری چندین تور طبیعت گردی از دیگر برنامه ها در این روستا بوده است.

 

وی گفت: لازم به ذکر است که شرکت در نظر دارد درآینده ای نزدیک نسبت به راه اندازی اقامتگاه بوم گردی وورک شاپ صنایع دستی در روستا اقدام نماید.

 

وی در پایان از کمک ادارات شهرستان از جمله بخشدار مرکزی شهرستان آقای عبدالله زاده، روابط عمومی فرمانداری پاوه آقای هادی زامیاد ،ریاست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان جناب آقای هادی شریفی و دهیاری و شورای روستا تقدیر وتشکر نمود.

 

وی همچنین از همشهریان عزیز در خواست نمود که اشیاء قدیمی خود را که نشان از فرهنگ و آداب و رسوم مردم منطقه را دارد جهت حفظ و نگهداری آن در موزه روستا به صورت امانی در اختیار شرکت قرار دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد