هوشیار عبدالله زاده:

13 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای روستا در بخش مرکزی پاوه ثبت نام کردند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295908|22:31 - 1396/01/01
نسخه چاپی
 13 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای روستا در بخش مرکزی پاوه ثبت نام کردند
بخشدار مرکزی شهرستان پاوه گفت: تا پایان دومین روز ثبت نام 13 داوطلب شورای روستا در بخش مرکزی ثبت نام کردند.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه تا پایان دومین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا 85 نفر ثبت نام کردند.به خبرنگار ایرنا گفت: در روز اول ثبت نام 35 نفر و در روز دوم هم 50 نفر با حضور در فرمانداری و بخشداری های تابعه برای حضور در انتخابات نام نویسی کردند.

 

فرماندار پاوه افزود: از 50 تن داوطلب امروز هفت نفر برای رقابت در انتخابات شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره و 43 نفر نیز برای رقابت در انتخابات روستاهای شهرستان در سه بخش مرکزی، نوسود و باینگان ثبت نام کردند.

 

فرماندار پاوه افزود: از 85 نفر ثبت نام شده برای انتخابات 83 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.

 

بخشدار مرکزی شهرستان پاوه نیز در این باره به خبرنگار هزارماسوله گفت: تا پایان دومین روز ثبت نام از این تعداد ثبت نام شده، 13 نفر داوطلب شورای روستا در بخش مرکزی، ثبت نام کردند.

 

هوشیار عبدالله زاده افزود: برای بخش مرکزی شهرستان پاوه که حدود 20 روستا می باشد، تاکنون این تعداد از داوطلبان از 5 روستا بوده است.

 

وی گفت: برای روستای دشه، تیمور نوری، وریا محمدی، عبادالدین قیطولی، سامان قادر پور، محمدارشاد رحمن زاده و ثروت دانش مهر و برای روستای خانقاه فاتح فیضی، محمد حسینی و دلشاد عزیزی و همچنین برای روستای دوریسان فرشاد مهدنوس و تحسین بابایی و برای روستای شمشیر کاکا احمد بهرام زاده و برای روستای وراء نیز فریاد سعیدیان ثبت نام کرده اند.

 

وی ضمن دعوت از جوانان شهرستان جهت ثبت نام در انتخابات اظهار کرد: از جوانان مستعد، با بهره مندی از افکار، برنامه ها و نیروی علمی و متخصص خود جهت بهبود امور دعوت به عمل می آوریم که در این انتخابات ثبت نام کنند.

 

وی در پایان گفت: داوطلبان این دوره از انتخابات ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد