وقتی که شهرداری درختان را قطع می کند/خشکیده شدن درختان بدلیل بی توجهی شهرداری/شهروندان مسئولیت پذیر و حفظ محیط زیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295885|16:14 - 1395/12/28
نسخه چاپی
وقتی که شهرداری درختان را قطع می کند/خشکیده شدن درختان بدلیل بی توجهی شهرداری/شهروندان مسئولیت پذیر و حفظ محیط زیست
شهرداری پاوه به دلیل تعریض جاده ی خیابان اصلی چند درخت تنومند وسرسبزراقطع کرد و امید می رفت که در زودترین زمان نسبت به کاشت درخت درمجاورت آنها اقدام نماید.

به گزارشهزار ماسوله، در راستای ادای وظیفه ی شهروندی وکمک به شهرداری وفضای سبز ،یکی از فرهنگیان شهرمان (آقای ناصح محمودی دبیر زبان) همراه دخترشان وچند نفر دیگر ازعابران اقدام به کاشت دونهال درخت سرو در روبروی مسجد شهدا نمودند که امید است با توجه شهرداری ومراعات شهروندان ،تاثیر ولو کمی درسرسبزی و کاهش آلودگی دیداری شهرمان داشته باشند.

 

جالب است که آقای محمودی این دو نهال را بعنوان یادبود دو فرزند دختروپسر خود به نام آنها (لاوین وآژوان) نام گذاری نموده ومتعهد گردیده تا با آبیاری ونظارت برآنها ،رشد وبالندگی آنها راتضمین نماید.

 

وی به خبرنگار ما گفت: مدتی پیش شهرداری پاوه به دلیل تعریض جاده ی خیابان اصلی چند درخت تنومند وسرسبزراقطع کرد و امید می رفت که در زودترین زمان نسبت به کاشت درخت درمجاورت آنها اقدام نماید.

 

وی افزود: ولی متاسفانه یا درختها رانکاشت یا اگر کاشت، بدلیل بی توجهی و عدم نظارت ،بیشترآنها خشک شدند که میتوان به نمونه های از این نوع درختان درخیابان اصلی روبروی ادارات برق و اداره ی راه اشاره کرد.

 

امید است که نمونه ی شهروندان فهیم و فرهنگیان متعهد همچون آقای محمودی درجامعه بیشترباشند تاشاهد شهربهتر ازهرلحاظ باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد