آغاز جشن نیکوکاری با شعار”بهار همدلی و شکوه مهربانی”در پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295827|19:16 - 1395/12/18
نسخه چاپی
آغاز جشن نیکوکاری با شعار”بهار همدلی و شکوه مهربانی”در پاوه
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان پاوه از آغاز جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی ازامروز ۱۸ اسفند ماه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، لقمان انفرادی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت:انسان در زندگی اجتماعی نیازمند به همکاری و همبستگی با افراد دیگر است که هیچ کس نمی تواند به صورت فردی و بریده از اجتماع زندگی کند لذا خوشبختی افراد هر اجتماع تاحد زیادی بستگی به میزان این همکاری دارد.

 

وی افزود: از این رو درجامعه ای که طبق الگوی اسلامی و براساس وحدت عقیدتی و مکتبی تشکیل می گردد مسلمانان خود را در برابر نیازها،مشکلات وگرفتاریهای برادران دینی خود بی تفاوت احساس نمی کنند و لازم می دانند در اینگونه موارد به یاری آنهابشتابند.

 

وی گفت: با فرارسیدن عید و بهار طبیعت مردم نیز تغییر و تحولی در وضع زندگی و ظواهر خود بوجود می آورند و برای خود و فرزندان لباس نو تهیه می نمایند و به استقبال بهار می روند.

 

وی ادامه داد: که در این میان محرومان و نیازمندان به علت عدم تمکن مالی امکان شرکت در این شادیها کمتر برایشان وجوددارد.وچه بسا روحیه آنها آزرده خواهد شد.

 

انفرادی در ادامه تصریح کرد:بر این اساس شایسته است افرادمومن،خدادوست و دارای وجدان بیدار همواره شادیهای خود را با فقرا و محرومین تقسیم کنند.

 

وی تصریح کرد: به همین مناسبت جشن نیکوکاری هرساله درایام پایانی سال و آغاز سال نو شمسی،برای تامین مایحتاج شب عید خانواده های نیازمند و ایتام ازسوی کمیته امداد باهمکاری دیگر سازمانها ازجمله آموزش و پرورش و صداوسیما ازتاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ اسفندماه برگزار می گردد.

 

وی در پایان گفت: این جشن در در روز پنج شنبه در بسیاری از مکانها ازجمله مدارس،مساجد، معابر وخیابان و ادارات دولتی برگزار می گردد.لذا ازعموم مردم خیر و سخاوتمند این شهرستان دعوت می شود دراین امر خیر وخداپسندانه به کمک و یاری محرومان ونیازمندان بیایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد