باهمت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده ناحیه پاوه؛

یادواره شهدای واحد پیشگام بسیج دبیرستان قدس شاهد پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295783|23:41 - 1395/12/08
نسخه چاپی
یادواره شهدای واحد پیشگام بسیج دبیرستان قدس شاهد پاوه برگزار شد
یادواره شهدای واحد پیشگام بسیج دبیرستان قدس شاهد باحضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پاوه، مدیر و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان پاوه، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانش آموزان دبیرستان قدس در محل سالن اجتماعات یادمان شهدای پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم، به خطبه 42 نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) می فرماید از مردمی در عجبم که روز به روز به دنیا نزدیک می شوند درحالی که باید از آن فاصله بگیرند و از آخرتی دور می شوند که باید به آن نزدیک شوند.

 

مختار برزگرفرد با بیان اینکه شهدا با فاصله گرفتن از دنیا خود را به آخرت نزدیک کردند، افزود: شهدا به مصداق این روایت از دنیا فاصله گرفته و به آخرت پیوستند و با خونشان میثاق نامه را امضا کردند.

 

وی اظهار کرد: ما در این یادمان در جوار شهدا نشسته و به خون آنها قسم خورده ایم که رهرو و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه توجه به علم آموزی و رعایت حجاب و عفاف را از مهمترین توصیه های شهدا به بانوان برشمرد و در خاتمه تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره ها تجدید بیعت با شهداست که ما نیز ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

گفتنی است در ادامه سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پاوه به ارائه مطالبی درخصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا پرداخت.

 

لازم به ذکر است قرائت مقاله و اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان قدس شاهد پاوه بخش های دیگری از این یادواره بود. همچنین در بخش پایانی به شش نفر از دانش آموزانی که به سوالات طرح شده در این یادواره پاسخ صحیح دادند، جوایزی اهدا شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد