با همت کارشناس مهدهای کودک اداره بهزیستی پاوه:

کارگاه آموزش تربیت جنسی در کودکان در فرمانداری پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295746|16:51 - 1395/11/29
نسخه چاپی
کارگاه آموزش تربیت جنسی در کودکان در فرمانداری پاوه برگزار شد
کارگاه آموزش تربیت جنسی در کودکان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برای اولین بار در بین شهرستانهای استان درپاوه برگزار شد .

به گزارشهزار ماسوله، کارگاه آموزش تربیت جنسی در کودکان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برای اولین بار در بین شهرستانهای استان در پاوه برگزار شد .

 

این کارگاه با هدف ارتقاء سطح دانشمدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستانو انتقال آن به والدین کودکان برگزار شد.

 

در ابتدا جناب آقایاسدی کارشناس مهدهای کودکاداره بهزیستی شهرستان طی مقدمه ای ضمن خیر مقدم به حضار شرکت کننده به اهمیت مسئله افزایش دانش و آگاهی مدیران و مربیان وهمچنین والدین در اینگونه موضوعات تاکید کرد.

 

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده ای اظهار کرد: این تحقیقات نشان می دهد که آموزش منظم و اصولی کودکان در خصوص تربیت جنسی باعث پیشگیری از موارد متعددی ازاختلالات جنسی در بزرگسالی خواهد شد .

 

در ادامه جناب آقایدکتر پیمان سلیمینیز در سخنانی اظهار داشت: تربیت جنسی به معنای انتقال صرف اطلاعات در مورد مسائل جنسی نیست بلکه فراهم نمودن زمینه رشد غریزه جنسی به گونه ای که همراه با استفاده لازم ازاین غریزه در جهت پیشگیری از انحرافها و لغزشها ی جنسی می باشد، است.

 

وی افزود: آموزشهای جنسی باید تدریجی ،زمانبندی شده،متناسب با ویژگیهای سنی و با لحاظ کردن حرمت و احترام و پرهیز از افراط و تفریط باشد .

 

وی گفت: در تربیت جنسی ، سن بسیار مهم می باشد و آموزشها  باید بر اساس سن افراد ارائه  شود و سپس به دسته بندی آموزشهای مرتبط با هر سن به صورت کامل پرداخت.

 

در ادامه به مواردی که نیازمند آگاهی والدین بود نیز به ارائه سخنانی پرداختند.

 

گفتنی است به نقل از کارشناس مهدهای کودک بهزیستی در سال آینده نیز برای ارتقاء دانش علمی مربیان و مدیران مهدها کارگاههایی با عناوین مرتبط مسائل تربیتی کودکان در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد