با حضور استاندار کرمانشاه؛

مرکز بهداشت و سالن ورزشی شهر بانه وره پاوه افتتاح شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295711|15:02 - 1395/11/22
نسخه چاپی
مرکز بهداشت و سالن ورزشی شهر بانه وره پاوه افتتاح شد
با حضور استاندار کرمانشاه و هیئت همراه، فرماندار پاوه و برخی از مسئولین اداری مرکز بهداشت و سالن ورزشی شهر بانه وره افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، با حضور استاندار کرمانشاه و هیئت همراه، فرماندار پاوه و برخی از مسئولین اداری مرکز بهداشت و سالن ورزشی شهر بانه وره افتتاح شد.

 

در آیین افتتاحیه مرکز بهداشت شهر بانه وره، استاندار کرمانشاه در سخنانی، اظهار کرد: خدا را شاکرم که در این روز مهم، در شهر بانه وره حضور پیدا کردم و اجرای این طرحها در این شهرستان را برای ارائه خدمات به مردم تبریک عرض می کنم.

 

اسدالله رازانی افزود: از جناب آقای فرماندار هم تقدیر و تشکر داریم که توجه خاصی را به شهر بانه وره دارند، و پروژه های دیگری را نیز در در دست اجرا دارند.

 

وی گفت: ان شاالله مواردی را که رئیس شورای شهرستان جناب آقای میرانی،نیز بیان کردند پیگیری خواهم کرد که مشکلات این شهر مرتفع گردد.

 

در ابتدا رستگار میرانی رئیس شورای شهرستان نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت شهر جدید الاحداث بانه وره گفت: این شهر با جمعیتی بیش از 4 هزار نفر حاصل تجمیع 22 روستای نوار مرزی است که در اثر جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس آواره شده و در این مکان سکونت گزیده اند.

 

وی افزود: مردم این دیار با تقدیم 50 شهید ، 40 جانباز و 50 نفر آزاده و 300 نفر پسادار رسمی و بسیجی دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.

 

وی با اشاره به مشکلات این شهر گفت: مشکلات آموزشی با توجه به کمبود فضاهای آموزشی نسبت به جمعیت شهری، تامین آب شرب شهر، لزوم توجه به شهرداری تازه تاسیس این شهر با توجه به درآمد پایدار و هزینه های فعالیت عمرانی، لزوم توجه به ورودی شهر با توجه به حادثه خیز بودن آن و مرز فوق العاده استراتژیک دروله - کلور امامی که دارای پتانسیل فراوانی در زمینه های مختلف می باشد، از مشکلات عمده در این شهر است که نیاز به توجه ویژه استاندار را برای رفع این مشکلات دارد.

 

در ادامه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نیز در سخنانی درباره احداث مرکز بهداشت شهر بانه وره اظهار کرد: از دو سال گذشته با تلاش های فرماندار و با تلاش های شورا و شهردار بانه وره، دو هزار متر زمین در اختیار شبکه گذاشتند، تا بلکه بتوانیم این مرکز بهداشت را احداث کنیم.

 

صبور حسینی افزود: امروز این مکان با هزینه ای بالغ بر 800 میلیون تومان که 50 درصد از آن از محل اعتبارات تملک دارایی ها و ماده 180 و با تلاش فرماندار، اختصاص یافت و 50 درصد دیگر آن نیز از منابع اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تامین شد.

 

وی گفت: از مهر ماه سال 1394 عملیات احداث آن آغاز شد و پی از گذشت یکسال امروز به حضور استاندار و هیئت همراه به بهره برداری رسید.

 

وی ادامه داد: با پیگیری و بررسی های به عمل آمده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، تجهیزات این مکان نیز با ارزشی بالغ بر 100 میلیون تومان، پس از پایان احداث ساختمان خریداری شد.

 

حسینی گفت:خدمات سلامت و خدمات آزمایشگاه ، واحد مامایی با وجود تجهیزات دندانپزشکی و همچنین حضور پزشک در این مرکز به مردم این شهر ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه اکنون این مرکز دارای 9 پرسنل می باشد، گفت: زیربنای این مکان هم 600 متر است که علاوه بر واحدهای ارائه خدمات به مردم، متشکل از خانه پزشک، خانه ماما روستایی نیز می باشد.

 

در ادامه سالن ورزشی این شهر نیز به بهره برداری رسید که در آیین افتتاحیه این پروژه نیز معاون اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سخنانی اظهار کرد: این سالن از سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال 1390 مصوب شد که در سال 1394 آغاز به کار کرد و اکنون هم بدست جنابعالی افتتاح می شود.

رشیدی افزود: سالن تقریبا 1300 متر زیر بنا دارد و قابلیت استفاده در تمام رشته های توپی و غیر توپی دارد و طبقه فوقانی هم برای ورزش های رزمی و کشتی استفاده می شود.

 

وی گفت: گاز کشی به همت مدیران محلی در مراحل پایانی قرار دارد و هزینه تمام شده این سالن نیز یک میلیارد و 300 میلیون تومان می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد