در نشست امروز پاوه؛

انتقاد شدید شهاب نادری از شورا و شهردار پاوه/نادری: شهرداران اورامانات، خیلی ضعیف هستند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295681|15:51 - 1395/11/16
نسخه چاپی
انتقاد شدید شهاب نادری از شورا و شهردار پاوه/نادری: شهرداران اورامانات، خیلی ضعیف هستند
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست امروز بررسی پروژه های شبکه بهداشت پاوه که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، فرماندار پاوه و برخی از مسئولین برگزار شد، به شدت از عملکرد شهردار پاوه انتقاد کرد.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست امروز بررسی پروژه های شبکه بهداشت پاوه که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، فرماندار پاوه و برخی از مسئولین برگزار شد، به شدت از عملکرد شهردار پاوه انتقاد کرد.

 

شهاب نادری ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک روز پرستار اظهار کرد: کجای دنیا، دولتیان با دولتیان تعامل ندارند، جناب آقای میری شما اگر شهردار پاوه هستید، و تعامل در کارهای عمرانی ندارید، علت اینکه تعامل ندارید، را بیان کنید؟

 

وی گفت:شهرداران اورامانات به اندازه ای ضعیفهستند که من شخصا توان کار کردن با آنها را ندارم شهردار باید به اندازه ای قوی باشد که زمانی که بنده نماینده، برای ورود به شهرستان قصد داشته باشم،باید از شهردار اجازه بگیرم نه اینکه شهردار و شورا دنبال لابی گری باشند که بحث عمرانی را بیان کنند و بروند.

 

وی با بیان اینکه من سر سخنم با شورا و شهرداری است خطاب به شهردار پاوه گفت: جناب آقای میری خود شما که در جلسه ای در تهران شرکت کردید، ارزش افزوده شهرستان را چه مقدار تعیین کردیم و پولی که آن روز در جلسه مصوب شد چقد به شما دادیم؟؟ خوب باید این موارد روشن شوند.

 

نادری با اشاره به پیگیری طرح و پروژه های خود در منطقه گفت: پروژه های من در کل کشور در پاوه با 10 درصد و در جوانرود با 12 درصد همراه است که باید گفت دلیل و علت اصلی این کندی پروژه ها در چیست؟

 

وی گفت: در تاریخ 15 خرداد ماه دو سرمایه گذار را از استان کردستان و کرمانشاه آورده ام که متاسفانه در کرمانشاه هنوز در پیچ و خم ادارات و بوروکراسی گیر کرده است اما طرحهای مثل شهرستان سقز در این دهه مبارکه فجر به بهره برداری می رسند.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس افزود: این ظلم ها را چه کسی بر حق مردم می کنند، من ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای فرماندار ، متاسفانه برخی از مسئولین ما در اورامانات حتی مطالعه کارشناسی ندارند و در شرکت در جلسات هم هیچ گونه اظهار نظری را ندارند.

 

وی گفت: اینها مشکلاتی است که در اورامانات وجود دارد و من هم اعلام می کنم که تعارف با هیچ کسی را ندارم بلکه بحث ما در اورامانات بحث از وضعیت و مشکلات است، من خودم شخصا با وضعیت کنونی پاوه حتی روی وارد شدن به این شهر را ندارم، ولی شما اقای میری بیایید ارزش افزوده را برای ما اعلام کنید.

 

نادری گفت: من نماینده تنها پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث و حتی کرمانشاه نیستم بلکه نماینده این مملکت هستم و از بقیه شهرداران هم همین موارد را پیگیری خواهم کرد.

 

وی افزود: کم کاری ها، بی توجهی ها، سهل انگاری ها باعث شده است که ما امروز گرفتار خیلی از مشکلات باشیم.

 

وی گفت: جناب آقای میری شما که شهردار پاوه هستید و پول خود را می گیرید، عوارض دریافت می کنید،چرا کارهای داخل شهر که به نماینده و فرماندار مربوط نمی شود، را انجام نمی دهید.

 

وی تصریح کرد: داخل شهر یعنی شهردار، و من هم از شورای شهر این درخواست را در انجام کارها دارم و در آینده نیز گزارش عملکرد خود و وضعیت شهر را که بررسی کرده ام، در این شهر ارائه خواهم داد.

 

وی خاطر نشان ساخت: در کل اورامانات من شبانه وضعیت شهرها را بررسی کرده ام، کارهای عمومی و زیرساختها در اولویت برنامه های من است، اما شما اکنون بیان کنید در پاوه چه زیر ساختهایی را دارید.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر خدمت در مناطق محروم اضافه کرد: خدمت باید در اولویت قرار بگیرد و من از اقای فرماندار که قطعا با تدبیر است تقدیر و تشکر میکنم، کارهای شایسته ای را انجام داده است، و من هم به کارهای کارشناسی و برنامه ریزی شده وی ایمان دارم و از کسانی بوده ام که اعلام کرده ام باید اقای ایده پور در پاوه حتما بماند.

 

شهاب نادری گفت: شهردار و مجموعه شهرداری هم اگر پول ندارید اعلام کنید که پول نداریم، بنا به قول یکی از مسئولان رده بالا که به من اعلام کرد، شهرداران اورامانات ،شهردار نیستند،چون طرحی را برای واگذاری ندارند تا ما هم اعتبارات در اختیار آنها قرار دهیم ، این مشکلاتی است که در اورامانات وجود دارد.

 

وی افزود: ما باید در خدمت مردم باشیم و مردم اورامانات چه گناهی کرده اند که اکنون پروژه های ما در پاوه با 10 درصد پیشرفت همراه هستند،اگر شهردار در بهبود وضعیت شهر ، بودجه نیاز دارد که ما پیگیری خواهیم کرد و برای عمران پاوه اختصاص خواهیم داد و این هم کار شق القمری نیست و کار ساده ای است که درخواست اعتبار بدهند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به احداث بیمارستان جدید پاوه گفت: ضمن خیر مقدم و تشکر از جناب دکتر کریم، هم امروز خواستار تسریع در پروژه احداث جدید بیمارستان می باشیم.

 

گفتنی است که متعاقبا شرح جزئیات خبر حضور شهاب نادری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پاوه انتشار داده می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد