در پی انتشار خبر مسدود شدن راههای روستایی در پاوه و نگرانی مسولان از انتشار این خبر:

ماموستا قادری: مسئولان بجای تذکر، ماشین آلات بیشتری را برای بازگشایی راههای روستایی ارسال کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295631|11:55 - 1395/11/09
نسخه چاپی
ماموستا قادری: مسئولان بجای تذکر، ماشین آلات بیشتری را برای بازگشایی راههای روستایی ارسال کنند
امام جمعه پاوه گفت: بجای آنکه انتشار این خبر، برای مسئولین مشکل ساز باشد، چند نفر راننده استخدام کنند و ماشین آلات بیشتری را در اختیار این اداره قرار دهند.

به گزارشهزار ماسوله،امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بارش برف در منطقه اظهار داشت: با بارش برف در این شهرستان، اکنون راههای روستایی ما مسدود شده است.

 

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه رئیس اداره راه و شهرسازی مخلصانه در حال انجام وظایف است،افزود: در هفته گذشته از رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان، درخواست کردیم که با وجود آنکه راه ارتباطی پاوه به مریوان در مسیر روستای هجیج به روستای نوین، که خراب و ناملایم ایت و در حوزه استحفاظیه پاوه نمی باشد، اقدام به مسطح کردن این جاده نماید که به مدت سه شبانه روز اقدام به تسطیح این جاده خاکی نمود.

 

وی گفت: از مسیر پاوه به کرمانشاه نیز که تا روستای سریاس جزء حوزه استحفاظیه شهرستان پاوه می باشد، اما با بارش برف در دو روز اخیر، به بازگشایی این جاده تا بخش شاهو و روستای قشلاق و منصور آقایی اقدام کرده است.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از ایشان به جهت زحمات در منطقه ادامه داد: اکثر راههای روستایی ما با بارش برف در این منطقه، ظاهرا مسدود شده اند و یک سایت محلی شهرستان نیز مسدود شدن این راههای ارتباطی را انتشار داده است، که گویا تذکر داده اند، فورا این خبر را حذف کنید.

 

ماموستا قادری ضمن دعوت مسئولین به داشتن صعه صدر افزود: بجای آنکه انتشار این خبر، برای مسئولین مشکل ساز باشد، چند نفر راننده استخدام کنند و ماشین آلات بیشتری را در اختیار این اداره قرار دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد