امام جمعه پاوه در منزل جوان شاینگانی که اخیر در یک نزاع به قتل رسید، حضور یافت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295622|18:00 - 1395/11/08
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه در منزل جوان شاینگانی که اخیر در یک نزاع به قتل رسید، حضور یافت
ماموستا قادری در دیدار با خانواده جوان شاینگانی که اخیراً در یک نزاع به قتل رسید خطاب به این خانواده گفتند: یکی کشته شده و یکی دیگر هم متواری است که بخاطر آرامش خانواده و بستگانش مجبور است امروز یا فردا خود را تسلیم قانون نماید، لذا نباید کاری کنید که عداوت و دشمنی میان شماها بوجود آمده و برای همیشه ادامه یابد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛حاجماموستاملاقادرقادریروز چهارشنبه (6 بهمن 95) به اتفاق تعدادی از روحانیون شهرستان پاوه به دیدار خانواده جوان شاینگانی که در یک نزاع توسط فردی کشته شده بود رفتند و ضمن قرائت فاتحه و ابراز همدردی با خانواده این جوان گفتند:خداوند تبارک و تعالی شما را دچار مصیبتی عظیم کرده و ما هم آمده ایم تا هم به شما تسلیت و تعزیت عرض کنیم و هم از درگاه خداوند متعال بخواهیم به پدر و مادر و همسر این جوان صبر و آن مرحوم را نیز به رحمت خود شاد و به مصدوم این حادثه نیز که در بیمارستان بستری است شفا عطا فرماید.

 

ایشانسپس خطاب به خانواده عزادار – پدر و مادر و زوجه مقتول – گفتند:شما دچار صدمه جبران ناپذیری شده اید و جوان شما هرگز بر نمیگردد، حق باشماست و قانون جمهوری اسلامی هم از شما حمایت می کند؛ لذا هم می توانید ببخشید و هم می توانید نبخشید.

 

ویافزودند:در این مقطع توقع این است کاری نکنید حقتان پایمال شود و اجازه ندهید احیاناً جوانی خام از طایفه شما به فکر انتقام بیفتد و حق شما را پایمال کند.

 

ماموستا قادریافزودند:یکی کشته شده و یکی دیگر هم متواری است که بخاطر آرامش خانواده و بستگانش مجبور است امروز یا فردا خود را تسلیم قانون نماید، لذا نباید کاری کنید که عداوت و دشمنی میان شماها بوجود آمده و برای همیشه ادامه یابد.

 

امام جمعه پاوهسپس به قتل مشابهی که اخیراً در پاوه رخ داد و رفتار حکیمانه خانواده مقتول اشاره کردند و گفتند: چندی پیش در پاوه یکی از اهالی روستای شمشیر در میدان شهدای پاوه با چاقو جوانی را از عشیره ایناخی به قتل رساند و خود را تسلیم کرد. خداوند توفیق داد موضوع به آسانی سپری و فتنه دیگری را به دنبال نداشت و موضوع را به قانون واگذار کردند؛ امیداوریم شما هم اینچنین باشید.

 

ویدر پایان با تسلیت مجدد به این خانواده گفتند:حضور بنده و ماموستایان محترم همراه، به این خاطر است که اعلام کنیم در غم شما شریک و از این واقعه ناراحتیم، ان شاء الله خداوند به شماها صبر و متانت عطا فرماید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد