اولین گردهمایی پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شهرستان پاوه برگزار شد

سرویس: ورزشیکد خبر: 295617|23:19 - 1395/11/07
نسخه چاپی
اولین گردهمایی پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شهرستان پاوه برگزار شد
اولین گردهمایی پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شهرستان پاوه در سالن ارشاد اسلامی این شهر با حضور پیشکسوتان شهرستان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر عامل انجمن حمایت از ورزش شهرستان پاوه در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: این انجمن در اوایل سال 1392 به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی شورای شهر پاوه مبنی بر کمک به ورزش این شهرستان تشکیل گردید که در طی جلسات زیادی به تصمیم گیری های جدیدی جهت تامین منابع مالی این انجمن گرفته شد.

 

دلشاد جراح زاده افزود: در اواخر سال 1394 این انجمن رسما ثبت و کار خود را آغاز کرد.

 

وی گفت: هدف اصلی از تشکیل این انجمن، همکاری و همیاری های لازم در امر ورزش شهرستان بود تا بتوانیم در دراز مدت استعدادهای جوانان خود را شکوفا دهیم.

 

وی ادامه داد: هدف دوم ما پرورش قهرمانان این شهرستان است که به واقع هدف اصلی ما در تشکیل این انجمن بود بلکه بتوانیم با حمایتهای مالی خود ، قهرمانان این شهرستان را برای کسب موفقیت های بیشتر تشویق کنیم.

 

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه به تنهایی در پرورش قهرمانان نمی تواند موثر عمل نماید بلکه باید با همکاری مسئولین و این انجمن ، شاهد رشد ورزش شهرستان باشیم.

 

جراح زاده گفت: حمایت همگانی شهرستان در این زمینه برای پرورش و حفظ و حراست از قهرمانان و حمایت از مربیان عزیز رشته های ورزشی در پاوه از دیگر اهداف این انجمن است.

 

وی ادامه داد: برگزاری این مراسم هم، احترام به پیشکسوتان این شهرستان است که تا زمانی که این احترام وجود داشته باشد، ورزش شهرستان در جهت استفاده از تجارب و نظارت و پیشنهادات آنها برای پیشرفت این انجمن در راستای حمایت از ورزش موفق خواهد بود.

 

وی در پایان خواستار عضویت افراد در انجمن حمایت از ورزش پاوه (پشتیوان) گردید و گفت: عضویت در این انجمن و کمک در راستای پرورش ورزشکاران شهرستان، قطعا می تواند مشکلات ورزش پاوه را بهبود بخشد.

 

در ادامه دکتر جزاء راهکان نیز در سخنانی با اشاره به تشکیل این انجمن گفت: در زمینه ورزش شهرستان این اولین انجمن مردمی است که فعالیت خود را آغاز کرده است و لذا جای تقدیر و تشکر را برای عاملان آن در جهت رشد ورزش پاوه دارد.

 

وی گفت: جمع حاضر در این مراسم پیشکسوتانی هستند که عمری را در ورزش سپری کرده اند و می توان گفت که این افراد از نظر جسمی، روحی و روانی نسبت به افراد به دور از رشته های ورزشی جلوتر هستند.

 

وی در ادامه به تاثیر دراز مدت ورزش بر روح و جسم و روان آدمی پرداخت.

 

رئیس هیئت مدیره این انجمن نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه علاوه بر تکریم پیشکسوتان، در جهت بی تفاوت نبودن آنها نسبت به ورزش راکد شهرستان می باشد که پیشرفت در ورزش شهرستان نیاز به هماهنگی و استفاده از تجارب آنها خواهد بود.

 

ساسان نقی زاده افزود: آسیب های اجتماعی متاسفانه در جامعه ما روز به روز بیشتر می شوند که می طلبد با دقت بیشتری فعالیت های خود را در راستای جذب جوانان به ورزش و دوری از این آسیب ها افزایش دهیم.

 

وی گفت: امیدواریم که ورزش پاوه اکنون در قالب سنتی با احداث یک باشگاه ورزشی مناسب ، خارج شود که این امر هم نیاز به همکاری مردم را دارد.

 

وی در پایان افزود: اکنون تنها نونهالان و نوجوانان ما به کسب مقام های مختلف همت می گمارند و بدلیل نبود یک باشگاه ورزشی مناسب ، جوانان ما رغبت چندانی را برای ادامه دادن ورزش ندارند بلکه با احداث این باشگاه بتوانیم علاوه بر جذب جوانان، ورزش این شهرستان را به صورت حرفه ای تبدیل کنیم.

 

در ادامه اقبال سابقی و باباخاص حاتمی نیز از پیشکسوتان ورزش پاوه به بیان خاطراتی از ورزش خود در پاوه پرداختند.

 

در پایان نیز از قهرمانان ورزشی شهرستان با اهدای لوح و هدایای تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است که انجمن حمایت از ورزش شهر پاوه در تاریخ 18 آبان 1394 رسما کار خود را آغاز کرد که آقایان دلشاد جراح زاده ، ساسان نقی زاده ، رامین رئوفی ، آزاد حسینی ، علاءالدین نجمی ، عین الدین رحمانی ، حیدر اسلامی نیا ، محمدفاروق یوسفی ، تحسین بابایی و مهدی عبدی از اعضای اصلی و علل البدل این انجمن تعیین شدند.

 

اما نکته قابل ذکر این است که با گذشت بیش از یکسال از آغاز به کار این انجمن، هیچ گونه گزارشی از عملکرد یکساله انجمن مبنی بر کمکهای مردمی در راستای حمایت از ورزش پاوه در این مراسم ارائه نگردید، هر چند این مراسم به نوعی گردهمایی پیشکسوتان در جهت معرفی انجمن بود و زحمات اعضای آن با هیچ گونه جشم داشتی قابل تقدیر است، اما به جا بود که پس از گذشت یکسال از آغاز فعالیت، گزارش مختصری از عملکرد و میزان جمع آوری کمکهای مردمی در این مراسم ارائه می شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد