شهرام ناظری:

تلویزیون آثارم رابدون قراردادپخش نکند/نخواستم آمریکا وفرانسه بروم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295596|23:19 - 1395/11/03
نسخه چاپی
تلویزیون آثارم رابدون قراردادپخش نکند/نخواستم آمریکا وفرانسه بروم
شهرام ناظری به پخش آثارش در صدا و سیما بدون دادن حق و حقوش و بدون اینکه قراردادی به وی داشته باشند اعتراض کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شهرام ناظری عصر امروز یکشنبه در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی اقوام ایرانی که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تجلیل در کرمانشاه برای من خیلی ارزشمند است گرچه ما هنرمندها عادت نداریم از ما تجلیل شود.

 

ناظری افزود: البته دوست داشتم اگر قرار بود از من تجلیل شود بهتر از اینها و با برنامه ریزی منسجم تری باشد و دقت بیشتری کنند.

 

وی با اشاره به حضور برخی اساتید موسیقی در این مراسم گفت: اگر می دانستم این بزرگواران برای تجلیل از من آمده اند به آنها زحمت نمی دادم و بهتر بود از تخصص آنها استفاده کنیم.

 

ناظری افزود: اینکه نشان فرهنگ و هنر کرمانشاه را به من بدهند برای من ارزشمند است و مهمترین جایزه زندگی من می شود اما امیدوارم به هنرمندان و افرادی مثل محمد رضا درویشی جایزه فرهنگ و هنر ایران را بدهند.

 

وی در پاسخ به درخواستی برای اجرای زنده یک قطعه آواز گفت: اگر قول بدهند تلویزیون پخش نکند می خوانم. اصلا اگر می دانستم صدا وسیما پخش می کند نمی آمدم.

 

هنرمند موسیقی سنتی ادامه داد: برخی از هنرمندان و امثال من امروز از خانه اصلی خود که صدا و سیما باشد محرومند. صدا و سیما سالهاست آثار مرا پخش می کند بدون اینکه بگویند حق و حقوق مرا بدهند و با من قرار دادی ببندند.

 

ناظری در پایان گفت: اینکه من امکانات زیادی در اختیار دارم و می توانستم بروم فرانسه و آمریکا ولی نرفتم خیلی مهم است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد