همدردی مردم پاوه با آتش نشانان ساختمان پلاسکو در محل ایستگاه آتش نشانی این شهر+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295586|23:47 - 1395/11/01
نسخه چاپی
همدردی مردم پاوه با آتش نشانان ساختمان پلاسکو در محل ایستگاه آتش نشانی این شهر+تصاویر
در اقدامی مردم شهر پاوه با تجمع در محل ایستگاه آتش نشانی این شهر، با اظهار همدردی و امضا نمودن دفتر یادبود، یاد و خاطره آتش نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، را گرامی داشتند.

به گزارشهزار ماسوله، با همت شورا و شهرداری شهر پاوه، مردم این شهر با تجمع در محل ایستگاه آتش نشانی، با امضا نمودن دفتر یادبود و با در دست داشتن شمع های روشن، اظهار همدردی خود را با آتش نشانان فداکار حادثه ساختمان پلاسکو اعلام کردند.

 

در این اقدام مردم شهرستان پاوه امشب در حالیکه شمع های روشن را در دست داشتند ، با حضور در محل ایستگاه آتش نشانی پاوه، با خانواده بازماندگان این حادثه اظهار همدردی کردند.

 

در این باره عضو شورای شهر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: در واقع ملت ایران ملتی هستند که در تمام صحنه ها حضور داشته و نسبت به همدیگر در بروز هر گونه حوادثی احساس همدردی کرده اند.

 

فاروق یوسفی افزود: اکنون جماعتی از همشهریان ما در تهران دچار سانحه دلخراش شده و تعدادی از این فرزندان ملت با نام آتش نشان برای نجات جان همشهریان در زیر هزاران تن فولاد و آهن محبوس شده اند و تجمع ما در این مکان برای شهیدان این حادثه، گرامی داشت یاد و خاطره آن عزیزان است و برای دیگر محبوس شدگان در زیر آوراها، هم از درگاه الهی در نجات هر چه زودتر آنان، دست به دعا شده و صبر و بردباری را برای خانواده های بازماندگان مسئلت می نماییم.

 

وی گفت: مردم پاوه همیشه در صحنه ها حضور داشته اند و ما نیز بسیار خرسندیم که الان مردم این شهر، استقبال خوبی را در اظهار همدردی خود با روشن کردن شمع و امضا نمودن دفتر یادبود برای حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو همگام با ملت شریف ایران کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد