تقدیر و تشکر خانواده فرهاد فتح الهی در کمکهای مردم در نجات فرزند معلول خود از سقوط خودروی جاده تپه کوله پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295584|02:47 - 1395/11/01
نسخه چاپی
تقدیر و تشکر خانواده فرهاد فتح الهی در کمکهای مردم در نجات فرزند معلول خود از سقوط خودروی جاده تپه کوله پاوه
خانواده فرهاد فتح الهی در نجات فرزند معلول خود از سقوط خودرو در جاده تپه کوله پاوه از مردم و برخی از ارگان ها تقدیر و تشکر کردند.

به گزارشهزار ماسوله، فرهاد فتح الهی راننده خودرویی که در چند روز اخیر در جاده تپه کوله پاوه که خودروی وی به پایین جاده منحرف و سقوط کرد(اینجا بخوانید)، در پیامی از مردم و ارگان هایی که با کمک های خود، فرزند معلول خود را نجات دادند تقدیر و تشکر کرد.

 

این راننده خودرو به خبرنگار ما گفت: در حین تردد در مسیر جاده بالایی تپه کوله پاوه همراه با فرزند معلولم بودم که خودرو با نقص فنی مواجه گردید و زمانی را که برای عیب یابی خودرو از ماشین پیاده شدم، خودرو در حالت خلاص قرار گرفت.

 

وی گفت: در این هنگام که کنترل خودرو برایم سخت شد، در حالی که فرزند معلولم در ماشین بود، به طرف پایین جاده و سراشیبی سقوط کرد.

 

وی ادامه داد: اما با خواست و اراده باری تعالی ، خودرو در وسط سراشیبی کوه قرار گرفت به طوری که خودرو به نقاط پایین تر جاده حرکت نکرد.

 

وی تصریح کرد: پس از آن، با حضور برخی از ارگان ها و علی الخصوص مردم عزیز و بزرگوار پاوه، پس از نجات فرزندم با وجود سرمای سوزناک، در حدود 3 ساعت خودرو را نیز با جرثقیل از سراشیبی به جاده انتقال دادند.

 

وی گفت: اکنون بر خود لازم می دانم ضمن سپاس بی کران به درگاه خدای تبارک و تعالی، از اعضای جمعیت هلال احمر پاوه، اورژانس، نیروی انتظامی، آتش نشانی و علی الخصوص مردم عزیز و شریف پاوه که با حضور و ابراز همدردی خود بنده را کمک کردند، از همه عزیزان و سروران بزرگوار، سپاس و قدردانی نمایم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد