رئیس اداره برق پاوه:

شاخه‌زنی فصلی درختان عامل قطعی موقت برق در خیابان امام محمد غزالی پاوه/شهرداری در شاخه زدن درختان، هیچ هماهنگی با اداره برق را نداشته است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295581|19:05 - 1395/10/30
نسخه چاپی
شاخه‌زنی فصلی درختان عامل قطعی موقت برق در خیابان امام محمد غزالی پاوه/شهرداری در شاخه زدن درختان، هیچ هماهنگی با اداره برق را نداشته است
رئیس اداره برق شهرستان پاوه گفت: متاسفانه شهرداری پاوه هیچ گونه هماهنگی را با اداره برق شهرستان جهت حضور پرسنل در جلوگیری از هر گونه حوادث ناشی از اتصالات برق را در شاخه زدن درختان نداشته است.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز برق برخی از ادارات، منازل مسکونی و واحدهای تجاری خیابان امام محمد غزالی، به جهت شاخه زنی درختان در پیاده روها توسط شهرداری، در چند ساعت قطع گردید که سبب مشکلات عدیده ای برای مردم شد.

 

به دلیل آنکه عمده شبکه ها در کنار پیاده رو و در مجاورت درختان است، شاخه زنی این درختان سبب سبب قطعی و اتصال برق در این خیابان گردید.

 

رئیس اداره برق شهرستان پاوهدر این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: قطعی موقت برق در برخی از ساعات روز در خیابان امام محمد غزالی به علت شاخه‌زنی درختان بوده است.

 

خلیل خوشرو افزود:به دلیل آنکه عمده شبکه برق رسانی در پاوه در کنار پیاده روهای خیابان و در مجاورت درختان است، امروز با شاخه زنی این خیابان توسط شهرداری، شاهد قطعی و اتصال سیم های برق بودیم.

 

وی با بیان اینکه شهرداری که موضوع شاخه زنی درختان را در سطح شهر انجام می دهد باید از تاسیسات و کابل های برقی نهایت مراقبت را در جلوگیری از وقوع هر گونه حوادث داشته باشند گفت:متاسفانه شهرداری هیچ گونه هماهنگی را با اداره برقشهرستان جهت حضور پرسنل در جلوگیری از هر گونه حوادث ناشی از اتصالات برق نداشته است.

 

وی ادامه داد: باید شهرداری، قبل از شاخه‌زنی درختان در خیابان های سطح شهر پاوه، هماهنگی های لازم را با نهادهای حساس از جمله اداره برق، راهنمایی و رانندگی انجام دهد که مشکلی پیش نیاید.

 

خوشرو تصریح کرد: شهرداری باید قبل از این اقدام اطلاع رسانی های لازم را انجام دهد تا در این گونه مواقع حداقل یک نفر نیروی اداره برق جهت رسیدگی به موقع با اتصالات برقی اقدام لازم را انجام دهد.

 

وی افزود: چرا که این اقدام می تواند سبب سوخته شدن دستگاههای برقی منازل و مغازه ها گردد و در این صورت چه کسی جوابگو خواهد بود؟

 

رئیس اداره برق پاوه گفت: اگر در این گونه موارد شهرداری، هماهنگی های لازم را با این اداره داشته باشد نه تنها نیروی این اداره را برای جلوگیری از وقوع هر گونه حوادث اعزام می کنیم بلکه دستگاه بالابر را هم در اختیار شهرداری خواهیم گذاشت.

 

خوشرو افزود: حتی در این رابطه هم کتبا با ارسال نامه ای به شهرداری با وجود امکانات لازم این اداره در سهولت شاخ زنی درختان، خواستار این اقدام شدیم که شهرداری جوابیه آن نامه را نیز ارسال نکرده است.

 

وی گفت: حتی این اقدام که یک نفر از نیروهای راهنمایی و رانندگی در محل، جهت رعایت در تردد خودروها و جلوگیری از افتادن شاخه ها بر روی ماشین ها، حضور داشته باشد، اصولی و ایمنی تر خواهد بود.

 

وی در پایان با بیان اینکه در صورت وارد آمدن خسارت به مردم، شهرداری باید جوابگو باشد گفت: در ترمینال نیز این اقدام شهرداری سبب قطع شدن سیم ها گردید و اکنون نیز سبب اتصال سیم های برق خیابان امام محمد غزالی گردیده است و این در حالی است کههیچ گونه هماهنگی با اداره برق را نداشته است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد