فرماندار مریوان تغییر کرد/ شفیعی فرماندار جدید مریوان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295564|22:06 - 1395/10/25
نسخه چاپی
فرماندار مریوان تغییر کرد/ شفیعی فرماندار جدید مریوان
وزیر کشور در حکم های جداگانه که در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر شده محمد فلاحی را به سمت فرماندار شهرستان بانه و محمد شفیعی را به سمت فرماندار شهرستان مریوان در استان کردستان منصوب کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازخبرنگار مهر، بنا به پیشنهاد استاندار کردستان و در ماه های پایانی دولت تدبیر و امید فرمانداران شهرستان های بانه و مریوان تغییر کردند.

 

محمد فلاحی فرماندار سابق شهرستان مریوان با حکم وزیر کشور فرماندار شهرستان بانه شد.

 

از سوی دیگر وزیر کشور در حکمی محمد شفیعی را که پیش از این مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان بود به عنوان فرماندار مریوان منصوب شد.

 

جابجایی این دو فرماندار در شرایطی صورت می گیرد که شهرستان دیواندره از ابتدای سال جاری به وسیله سرپرست اداره می شود و خبری از انتصاب فرماندار این شهرستان در میان نیست.

 

محمد فلاحی هم در شرایطی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بانه منصوب شده است که از ابتدای دولت تدبیر و امید فرماندار مریوان بوده است و از امروز قرار است سکاندار شهرستان بانه باشد.

 

فلاحی در دولت اول محمود احمدی نژاد معاون فرماندار مریوان بود و سپس مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان را هم در پرونده دارد.

 

محمد شفیعی هم در دولت احمدی نژاد به عنوان مدیرکل تربیت بدنی کردستان و فرمانداری سابقه مدیریتی دارد و از ابتدای دولت تدبیر و امید نیز مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد