ماموستا قادری ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295536|01:22 - 1395/10/20
نسخه چاپی
ماموستا قادری ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند
ماموستا قادری در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب، ارتحال عالم مجاهد و یار با وفای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به معظم له، بیت محترم آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛ماموستا ملاقادر قادریروز یکشنبه ( 19 دی 95 ) در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب، ارتحال عالم مجاهد و یار با وفای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به معظم له، بیت محترم آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

 

متن پیام به شرح ذیل است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

« وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ »

 

محضر مبارک مقام معظم رهبری

حضرت آیت الله خامنه­ ای«مدظله العالی»

 

سلام علیکم

 خبر ارتحال عالم مجاهد و یار با وفای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و دلسوز ایران و انقلاب،حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانیموجب حزن و اندوه فراوان گردید.

 

بدون تردیدفقدان این مرد خستگی ناپذیر، انقلابی نستوه و سیاستمدار بزرگ، ثلمه ­ای جبران ناپذیر برای انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

اینجانب از طرف خود، روحانیون منطقه و مردم مرزدار شهرستان پاوه، این ضایعه را به محضر آن مقام بزرگوار و صاحب عزا، بیت محترم آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده، از درگـاه حی­ سبحان برای آن روحانی جلیل­القدر که یکی از ستونهــای انقـلاب اسلامی بود، رحمت و غفران الهی را خواستارم.

 

اعظم الله اجرنا و احسن عزائنا 

 

شریک غم ملت ایران

مخلصکم     قادری – امام جمعه پاوه

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد