بازدید هیئت نظارت ارزیابی دانشگاه رازی کرمانشاه از مرکز آموزش علمی کاربردی پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295516|22:45 - 1395/10/13
نسخه چاپی
بازدید هیئت نظارت ارزیابی دانشگاه رازی کرمانشاه از مرکز آموزش علمی کاربردی پاوه
هیئت نظارت ارزیابی دانشگاه رازی کرمانشاه از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی مهارت شهرستان پاوه بازدید نمودند.

به گزارشهزار ماسوله، هیئت نظارت ارزیابی دانشگاه دانشگاه رازی کرمانشاه از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی مهارت شهرستان پاوه بازدید نمودند.

 

در این دیدار به هیئت ممیزه نظارت و ارزیابی دانشگاه رازی و با ریاست آقای دکتر نادری از مجموعه و امکانات مرکز بازدید نمودند.


رییس مرکز علمی کاربردی شهرستان پاوه در این بازدید نیز گزارشی مبسوط عملکرد این مرکز را از ابتدای تاسیس تاکنون ارایه نمودند.


حمید ظاهری گفت: این مرکز در مهر ماه سال 93 با بیش از 100 نفر دانشجو در سه رشته برق،مکانیک خودرو و شبکه های کامپیوتری شروع به کار نموده و درطول پنج ترم گذشته بیش از دویست و پنجاه نفر دانشجو ثبت نام و تاکنون تعداد 33 نفر فارغ‌التحصیل و موفق یه کسب مدرک کاردانی فنی گردیده اند.

 

وی گفت: در حال حاضر مرکز با پنج رشته کاردانی برق،مکانیک خودرو،شبکه های کامپیوتری، دوخت و تکنولوژی لباس و تاسیسات دژ حال فعالیت‌ است و داری حدود یکصد نفر دانشجوی فعال میباشد.

 

وی خاطر نشان کرد: درخواست ایجاد رشته های جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی برای مهر ماه 96 به دانشگاه داده شده است و انتظار میرود که تعداد رشته های آموزشی این مرکز افزایش یابد.

 

ظاهری در ادامه بر لزوم حمایت از این مرکز بدلیل نوپا بودن در جهت رشد و توسعه تاکید کرد و گفت: این مهم در راستای نیاز منطقه به مهارت فنی و آکادمیک است.


رئیس مرکز جامع علمی کاربردی شهرستان پاوه در ادامه با اشاره به نقاط قوت این مرکز دانشگاهی گفت: امکانات موجود و در اختیار مرکز فنی و حرفه‌ای، استقبال مناسب عموم بدلیل فرهنگ بالای مردم دوستدار تحصیلات و مراکز علمی شهرستان و وجود مدرسین توانمند و مجرب بومی از نقاط قوت این دانشگاه است.

 

در ادامه جناب دکتر نادری ضمن قدردانی و تشکر از مجموعه نیز خواستار توسعه بیش از پیش مرکز و تعریف برنامه بلند مدت توسعه شدند و بر حمایت مجموعه تحت نظر از مرکز تاکید کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد