شهاب نادری:

هر جریانی بخواهد پیگیری مطالبات مردم را سیاسی جلوه دهد خائن است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295515|09:50 - 1395/10/13
نسخه چاپی
هر جریانی بخواهد پیگیری مطالبات مردم را سیاسی جلوه دهد خائن است
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم و رفع محرومیت‌ها توفیقی برای دولت است، گفت: هر کس پیگیری مطالبات اساسی مردم را سیاسی جلوه دهد خائن است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شهاب نادری اظهار داشت: بر اساس اختیارات قانونی یک نماینده همه راه ها و ابزارها اعم از تذکر و سوال و نشست و نامه و... را برای پیگیری محرومیت های منطقه به کار گرفته ام.

 

وی افزود: وقتی که کمترین نشانه ای از پاسخگویی و پیگیری برای رفع محرومیت ها و پسرفت ها نمی بینیم باید چه کرد؟ مجبور شدم که از آخرین اختیارات یک نماینده که بر اساس ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی مجلس از عالی ترین مقام اجرایی به دادگاه شکایت کنم.

 

نادری تصریح کرد: اینکه الان دولت قبل سرکار نیست و دولتی دیگری اختیارات قانونی را دارد و می تواند به رفع محرومیت ها کمک کند باید توفیق خدمت قلمداد شود یا ابزاری شود برای برخورد جناحی؟ که هر کس پیگیر مطالبات باشد بگویند ضد فلان جریان سیاسی حاکم است؟ هر کس پیگیری مطالبات اساسی مردم را سیاسی جلوه دهد خائن است.

 

مردم به همین دولت رای داده‌اند و از این دولت مطالبه می‌کنند

 

نماینده مردم اورامانات اظهار داشت: دوران نمایندگی ما از مردم مصادف با این دولت است و ما برای پیگیری مطالبات مردم باید از همین دولت مطالبه کنیم و نمی توانیم به خاطر برخی سیاسی کاری ها به دولت قبل که نه الان سر کار است و نه قدرت پاسخگوی دارد وقت خود را تلف کنیم که قطعا مردم ما را متوهم خواهند دانست.

 

وی افزود: مردم به دولت کنونی رای داده اند و از همین دولت هم مطالبه می کنند و ما هم  به عنوان نمایندگان این مردم اگر دولت کمک کند به زدودن چهره فقر و محرومیت های دردناک استان کرمانشاه و منطقه دست دولت را می بوسیم در غیر این صورت اهل معامله نیستیم.

 

ژست‌های سیاسی مشکلات مردم را حل نمی‌کند

 

وی تصریح کرد: جریان های سیاسی و احزاب چه چپ و چه راست فرقی نمی کند. اگر در کارنامه خود یک برگ سند برای پیگیری مطالبات مردم داشتند که هیچ، اگر نه بدانند که در میان مردم جایگاهی نخواهند داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: هزاران جوان بیکار و سفره های خالی، طلاق، آسیب های اجتماعی و... در سالهای اخیر روند رو به رشد دارد و این موضوع با ژست های سیاسی و حواله دادن به قبل و بعد حل نمی شود. باید همه مسئولین و مردم پای کار باشند. وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند از بیکاری یک جوان احساس شرم می کنند تکلیف ما و مسئولین دیگر روشن است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد