نادری در گفتگو با هزارماسوله مطرح کرد:

مشکلات و محرومیت های منطقه دلیل شکایت من از رئیس جمهور است/ در حل مشکلات کوتاهی کرده اند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295501|19:37 - 1395/10/08
نسخه چاپی
مشکلات و محرومیت های منطقه دلیل شکایت من از رئیس جمهور است/ در حل مشکلات کوتاهی کرده اند
نماینده پاوه و اورامانات در مجلس گفت: نماینده پاوه و اورامانات در مجلس گفت: بخاطر وجود مشکلات و گرفتاری های منطقه از رئیس جمهور شکایت کردم.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در گفتگویی با خبرنگارهزار ماسوله، در خصوص شکایت از رئیس جمهور به دلیل محرومیت در منطقه اظهار داشت: مشکلات اساسی در اورامانات از جمله وضعیت اقتصادی و مرزهای نا به سامان، جاده های نامناسب، محرومیت جوانان کولبر و به طوری کلی محرومیت این منطقه باعث شد که به رئیس جمهور تذکر دهم.

 

شهاب نادری با بیان اینکه در رفع مشکلات این شهرستان هم اقدامی صورت نمی گیرد، افزود: ما بر اساس ماده 236 قانون، می توانیم از هر مقام دولتی حتی رئیس جمهور هم شکایت کنیم.

 

وی گفت: رئیس جمهور، وزیر کشور و هم زیر مجموعه های آنان در حل مشکلات این منطقه با توجه به شرایط موجود و بیکاری جوانان کوتاهی کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم به رئیس جمهور و دولت رای داده اند گفت: در هر شرایطی این مردم در صحنه حضور داشته اند، اما زمانی که به تعیین بودجه برای منطقه می رسد، مسئولین امر هیچ توجهی نمی کنند.

 

نادری تصریح کرد: به همین دلیل از بیشترین اختیارم که ماده 236 است استفاده و با مطرح نمودن در کمیته اقتصادی از رئیس جمهور در این خصوص شکایت کردم.

 

وی افزود: شکایت من بخاطر وجود مشکلات و گرفتاری های منطقه است و گرنه من با شخص رئیس جمهور مشکلی ندارم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات با بیان اینکه در حل مشکلات منطقه فشار زیادی بر من وارد شده است، گفت: این اولین باری است که یک نماینده در ایران از رئیس جمهور شکایت می کند.

 

وی در پایان گفت: جناب رئیس جمهور، بالاترین مقام اجرایی کشور در منشور حقوقی وعده حل مشکلات این منطقه را داده بود و با توجه به اینکه در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است، بنا بر این شد که در این قضیه ورود پیدا بکنم و از بیشترین اختیاراتم استفاده بکنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد