برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه خانواده های نیروی انتظامی در هتل ارم پاوه+ تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295468|21:19 - 1395/09/30
نسخه چاپی
برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه خانواده های نیروی انتظامی در هتل ارم پاوه+ تصاویر
مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم ویژه خانواده های نیروی انتظامی در هتل ارم پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم ویژه خانواده های نیروی انتظامی چهار شهرستان اورامانات در هتل ارم پاوه برگزار شد.

 

درحاشیه برگزاری این مسابقات فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان از چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اظهار کرد: برگزاری مسابقه سراسری حفظ قرآن کریم خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف کارکنان و خانواده های محترم آنان با وجود بعد مسافت در شهرستان ها روبه رو بوده است.

 

سرهنگ ملکی گفت: خداوند را شاکرم که افتخار میزبانی این محفل نورانی و معنوی و خدمتگزاری به حافظان و قاریان کلام وحی نصیب بنده حقیر و انتظامی شهرستان پاوه گردید.

 

وی افزود: امیدوارم بتوانیم رضایت خاطر شما را فراهم نموده و ثواب و اجر اخروی این مراسم و از نشر و تبلیغ معنویات دین مبین اسلام شریک و از فیوضات قرآن کریم نیز بهره مند گردیم.

 

وی گفت: مسابقه حافظین با حضور کارکنان و خانواده های محترم نیروهای انتظامی شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی و با حضور هیئت داورانی از عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور و کرمانشاه در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: کارکنان و خانواده محترم آنها در این آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند که نتیجه این آزمون پس از بررسی وجمع بندی به اطلاع کارکنان می رسد.

 

وی در پایان نیز از حضور هیئت داوران، ریاست دارالقرآن، کارکنان و خانواده های آنها نیز در این مسابقه تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد