پس از سفر روحانی به کرمانشاه؛

کاهش 12 درصدی بودجه قطارشهری کرمانشاه/وقتی که این پروژه جزو مصوبات سفر روحانی قرار نمی گیرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295437|01:07 - 1395/09/25
نسخه چاپی
کاهش 12 درصدی بودجه قطارشهری کرمانشاه/وقتی که این پروژه جزو مصوبات سفر روحانی قرار نمی گیرد
مدیر عامل قطار شهری کرمانشاه گفت: اعتبارات پروژه قطارشهری کرمانشاه در لایحه بودجه 96 "ناامید کننده" است.

به گزارشهزار ماسوله، مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه با اشاره به اختصاص 56 میلیارد تومان اعتبار به پروژه «قطار شهری کرمانشاه» در لایحه بودجه سال آینده، گفت: متاسفانه این میزان اعتبار نسبت به بودجه 65 میلیارد تومانی امسال پروژه، حدود 12 درصد کاهش داشته است.

 

سعید سلیم ساسانی با بیان اینکه این نحوه اعتباردهی به پروژه قطار شهری کرمانشاه ناامید کننده است، گفت: قطعا با اعتبارات اینچنینی نمی‌توان امید به راه‌اندازی پروژه در موعد مقرر داشت و قطعا سالهای طولانی برای انجام پروژه زمان نیاز است.

 

ساسانی تاکید کرد: دولت در حق این پروژه کم لطفی کرده و حتی در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه این پروژه جزو مصوبات سفر قرار نگرفت.

 

این در حالی است که روحانی در تیر ماه سال جاری به استان کرمانشاه سفر کرد و با اینکه پروژه قطار شهری در کرمانشاه بنا به گفته مدیریت ارشد استان یکی از پروژه های اصلی استان کرمانشاه محسوب می شود و پیشرفت سریع این پروژه را در دستور کار قرار داده بود در قبل از سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به اینکه در آینده نزدیک سفر رئیس جمهوری به استان را در پیش رو داریم، حتما یکی از خواسته های ما از دولت، تامین اعتبار برای اجرای هرچه با شتاب تر این طرح خواهد بود.

 

اکنون نیزمدیرعامل قطار شهری کرمانشاه از قرار نگرفتن این پروژه در مصوبات سفر و کاهش تخصیص اعتبارات خبر داده است و می گوید: متاسفانه این میزان اعتبار نسبت به بودجه 65 میلیارد تومانی امسال پروژه، حدود 12 درصد کاهش داشته است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد