ماموستا قادری: وحدت عامل پیروزی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295436|00:43 - 1395/09/25
نسخه چاپی
ماموستا قادری: وحدت عامل پیروزی است
ماموستا قادری در جشن بزرگ وحدت که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار گردید، با اشاره به اهمیت وحدت گفتند: در کلاس و مدرسه انقلاب در این ۴ دهه به این نتیجه رسیده ایم که تفرقه مذموم است و وحدت کلمه، بسیار موثر و عامل پیروزی است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛حاج ماموستا ملا قادر قادریروز چهارشنبه 24 آذر 95 در همایش بزرگ وحدت که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و فرارسیدن میلاد پیامبر اسلام (ص) گفتند: امام راحل (ره) چه قبل از انقلاب و چه بعدازآن منادی وحدت بودند.

 

ایشانسپس به برگزاری مراسمات میلاد پیامبر بزرگوار اسلام در منطقه اورامانات اشاره نموده و افزودند: ما هرساله در اورامانات و خصوصاً در پاوه شاهد مراسمات میلاد در ماه ولادت حضرت ختمی مرتبت هستیم که حضور بزرگان استان و در رأس همه حضور حضرت آیت‌الله علماء زینت‌بخش مراسمات ماست؛ لذا ما هم امروز آمده ایم از حضور همه بزرگواران تشکر و قدردانی کنیم.

 

امام‌جمعه پاوهبرگزاری مراسمات میلاد را سبب تعدیل تندروی دانستند و افزودند: امسال هم به فضل پروردگار مراسم عظیم و باشکوهی در پاوه برگزار کردیم که یقیناً انجام این‌گونه برنامه‌های باشکوه و مردمی می تواند برای منطقه و نسل جوان مفید و موثر باشد.

 

ویبه برگزاری همایش وحدت اشاره کردند و گفتند: این نوع جلسات و مطالب و حضورها هرچند تکراری است، اما بنده اذعان دارم همین تکرار هم برای مردم ما مفید و منشأ خیر است و دشمنان مردم و انقلاب و ایران از این تجمعات تکراری ما ناراحت هستند.

 

ماموستا قادریادامه دادند: در کلاس و مدرسه انقلاب در این ۴ دهه به این نتیجه رسیده ایم که تفرقه مذموم است و وحدت کلمه، بسیار موثر و عامل پیروزی است.

 

وییهود و نصاری و جهل و الحاد را چهار جبهه مخالف اسلام و درگیر با نظام عنوان کردند و گفتند: راه توفیق در مقابل این مخالفین هشیاری و بصیرت است.

 

ماموستا قادریمردم اهل سنت را مردمانی همراه با نظام و همیار رهبری معرفی و گفتند: ما مردم اهل سنت منطقه از همان اوایل انقلاب در مقابل نیروهای مخالف جمهوری اسلامی و صدام و پشتیبانانش ایستادگی کرده و همواره یار و یاور و همراه نظام بوده‌ایم و امروز هم با توجه به هجمه فرهنگی داعش و سایر دشمنان اسلام و ایران، الحمدلله بر عقیده خود ثابت مانده‌ایم.

 

ایشانبه نقش علمای اهل سنت در تعامل بین مردم و دولت اشاره کردند و گفتند: علمای اهل سنت اورامانات در طول عمر انقلاب اسلامی اجازه نداده‌اند فاصله‌ای بین ملت و دولت ایجاد شود و همین مسئله سبب گردیده تا شاهد امنیت در اورامانات باشیم.

 

امام‌جمعه پاوهدر ادامه به انتخابات پیش روی اشاره و عنوان کردند: ما از مردم رأی می‌خواهیم و گرانی و مشکلات اقتصادی و بیکاری بر مردم سایه انداخته است؛ در شرایطی که برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای دارند فکر جوانان ما را می‌دزدند باید هشیارانه و با بصیرت و تدبیر خردمندانه، مردم را حفظ کنیم.

 

ایشانخطاب به استاندار کرمانشاه گفتند: جناب آقای استاندار؛ چند ماه دیگر ما از مردم توقع داریم در انتخابات حضوری فعال داشته باشند؛ انتظار این است درخصوص وضع بیکاری و گرانی و رفع مشکلات مردم قدم هایی اساسی برداشته شود تا ما هم زبان دفاع و دعوت را داشته باشیم.

 

ماموستا قادریدر پایان با بیان اینکه ما در مقابل هجمه و حمله و برنامه‌ریزی مدون دشمن قرار داریم، گفتند: می‌طلبد برای آینده و خنثی کردن افکار تندروی و تکفیر، مسئولین محترم چاره‌اندیشی نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد