جوابیه آبفای پاوه بر خبر قطع چندین اصله درخت در سراب هولی پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295362|23:09 - 1395/09/09
نسخه چاپی
جوابیه آبفای پاوه بر خبر قطع چندین اصله درخت در سراب هولی پاوه
اداره آبفای پاوه جوابیه ای را در خصوص چگونگی قطع درختان سراب هولی پاوه ارسال نموده است که در متن خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، چندی پیش خبری مبنی برقطع چندین اصله درخت در سراب هولی پاوهانتشار گردید که اکنون آبفای پاوه جوابیه ای را بدین شرح ارسال نموده است:

 

ضمن تشکر از توجه واطلاع رسانی آن رسانه محترم درخصوص انعکاس مطالب ومشکلات مردمی .اخیرا مطالبی ازجانب آن رسانه درخصوص قطع درختان وفضای سبز منعکس گردیده است .لذا لازم میدانم جوابیه ای بشرح ذیل ارسال نمایم که برای اطلاع جنابعالی ومخاطبین  عزیز منتشر گردد.

 

بدلیل وزش شدید باد در روزهای اخیر، در چند مرحله باعث قطع برق تاسیسات پمپاژ و تامین آب پاوه و نودشه گردید. در روز جمعه مورخ 95/9/5 با قطع کابل فشار قوی چاه های بیدمیری، برق چاه ها نیز قطع گردید و با اقدام به موقع اداره برق پاوه رفع و جریان برق و پمپاژ آب سریعا برقرار گردید.

 

لازم به یادآوری است که درختان محوطه چشمه سراب هولي بعلت قدمت و فرسودگی، هر ساله در اثر وزش باد تعدادی از آنها شکسته می شوند.


در ابتدای پاییز امسال نیز تعداد دو اصله شکسته، که امور آب و فاضلاب جهت ساماندهی محوطه و افزایش بهداشت و سلامت چشمه، درخت های خشک و شکسته شده را در محوطه  جمع آوری نمود، که این موضوع مورد توجه سایت و کاربران محترم هزار ماسوله قرار گرفت.

 

 با توجه به وضعیت مظهر چشمه سراب هولی و پراکندگی در جوشش و خروج آب چشمه که در کل پهنه محوطه، واقع شده است، وجود تعدادی ازدرختان متعدد کهنسال خشک با ریشه های فرسوده تهدیدی برای سلامت و بهداشت آب خروجی از چشمه می باشند.


بنابراین، لازم است در راستای ارتقاء هرچه بیشتر بهداشت و سلامت آب، محوطه چشمه سراب هولي در شرایط و تدابیر مناسب و با حفظ بافت سنتی وفضای سبز موجود ساماندهی گردد.

 

لازم به توضیح است که این امور علاوه بر اهتمام به حفظ و نگهداری وضعیت موجود، اقدام به ایجاد فضای سبز و کاشت درخت در محوطه تاسیسات چاه های بیدمیری و تصفیه خانه فاضلاب نموده است.


سالم مرادی
مدیرامورآب وفاضلاب شهرستان پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد