كسب رتبه دوم استاني توسط آموزش و پرورش منطقه نوسود در ارزيابي از امتحانات نهايي

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295354|18:25 - 1395/09/07
نسخه چاپی
كسب رتبه دوم استاني توسط آموزش و پرورش منطقه نوسود در ارزيابي از امتحانات نهايي
آموزش و پرورش منطقه نوسود در تجزيه و تحليل امتحانات نهايي سال سوم متوسطه در خرداد 95 موفق به كسب رتبه دوم استاني گرديد .

به گزارشهزار ماسوله، يكي از شاخص هاي مهم در ارزيابي وضعيت آموزشي هر منطقه ، بررسي وضعيت امتحانات نهايي سال سوم متوسطه دوم در خرداد ماه و مقايسه آن نسبت به وضعيت سال گذشته و هم چنين ساير شهرستانها و مناطق مي باشد.

 

در تجزيه و تحليل از امتحانات نهايي سال سوم متوسطه در سال95  توسط اداره كل آموزش و پرورش استان كرمانشاه بعمل آمد در نهايت آموزش و پرورش منطقه نوسود توانست در دو سال متوالي رتبه دوم استان را به خود اختصاص دهد .

 

ريس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسودضمنابراز خرسندي و تقدير و تشكر از از زحمات همكاران محترم ستادي و  آموزشي مدارس و تبريك به همكاران و دانش  آموزان عزيز ، اين موفقيت بزرگ را حاصل زحمات و برنامه ريزي دقيق و منسجم مدارس، حمايت و پشتيباني اولياء ، پشتكار و تلاش مضاعف و شبانه روزي دانش آموزان ، برگزاري جلسات مستمر با دبيران ، دانش آموزان و اولياء آنان و تقويت كميته هاي پيشرفت تحصيلي در طي سال عنوان كرد.

 

منصور وهابي  در ادامه اظهار اميدواري كرد كه با پيگيري ، ايجاد انگيزه ، تشويق و ترغيب دانش آموزان به فعاليتهاي بيشتر ، در سال تحصيلي پيش رو نيز همچون دوسال گذشته شاهد رشد و ترقي دانش آموزان در اين منطقه باشيم .

 

شايان ذكر است دانش آموزان منطقه نوسود در دو سال تحصيلي 94-93 و 95-94 رتبه دوم استان را كسب نموده و در تمامي رشته ها در 25 عنوان كتاب درسي نمره ورقه آنان در امتحانات نهايي بالاتر از ميانگين كشور بوده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد