سردار ظفری در پاوه؛

بسیج تشکیلات نیست، بسیج تفکر و فرهنگ است+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295336|20:02 - 1395/09/05
نسخه چاپی
بسیج تشکیلات نیست، بسیج تفکر و فرهنگ است+تصاویر
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه بی ادعا بودن جزو خصلت های بارز بسیجیان است، گفت: بسیج تشکیلات نیست و تفکر و فرهنگی است که اگر بر جامعه حاکم شود خیلی از مشکلات و آسیب های جامعه برطرف می شود.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در اجتماع بسیجیان شهرستان پاوه که به مناسبت 5 آذر در سالن ورزشی حماسه نهم دی سپاه ناحیه پاوه برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم و حضور بسیجیان پاوه در این اجتماع اظهار داشت: این رمز تنها در نظام ما است مسئولین در مقابل عامه مردم تواضع و فروتنی را نشان دهند.

 

سردار مهدی ظفری با بیان اینکه انسانهای ثابت القدم الگوی نسل های بعدی می شوند افزود: در سفری که رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، که در هیچ جا اشاره به شخصیتی نکرد، اما در این شهرستان در حد چند دقیقه ، اشاره به مردم پاوه و ماموستا ملا قادر قادری کردند که این هم علتی دارد.

 

وی گفت: من در دوران هشت ساله دفاع مقدس که در این منطقه عملیاتهای زیادی را انجام داده ایم، اقتدار و از خودگذشتگی مردم اورامانات را دیده ام که سرسختانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

 

وی ادامه داد: اکنون نیز که پس از آن مدت در خدمت شما حاضر می شوم، خاطرات خوش آن دوران برای من تداعی می شود و امروز عظمت شما جهانی شده است.

 

وی با اشاره به شان بسیج گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس تا به حال همه موانع را پشت سرگذاشت و در میدان نبرد حضور یافت و خود را برای مقابله با دشمن آماده می کرد.

 

وی افزود: بسیجیان در زمان جنگ هزاران دلیل برای نیامدن داشتند، اما آنها هم جهاد اکبر را انجام دادند و هم جهاد اصغر را، و با حضور در جبهه ها شبانه روز تلاش کردند.

 

وی با اشاره به مصاحبه نکردن بسیجی ایرانی در اسارت در سلول زندان بعث عراق با خبرنگار بی حجاب، گفت: حرکت این بسیجی که نمی خواهد خبر سلامتی اش توسط یک زن بی حجاب به خانواده اش داده شود، برای ما پیام دارد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه بی ادعا بودن جزو خصلت های بارز بسیجیان است، گفت: بسیج تشکیلات نیست و تفکر و فرهنگی است که اگر بر جامعه حاکم شود خیلی از مشکلات  و آسیب های جامعه برطرف می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به مهمانان و بسیجیان و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز در سالروز بسیج قهرمان و مستضعفان است که امام راحل بسیج را با این الفاظ پایه گذاری کرد.

 

سرهنگ بهشتی راد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره بسیج افزود: بسیج لشکر انقلاب است، بسیج، نیروی احساسی صفر نیست، بسیج با برنامه و با بصیرت است و بسیج در بحران های انقلاب همواره خوش درخشیده است.

 

وی گفت: دوران دفاع مقدس ما نمونه عینی از مجاهدت، مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان است و امروز نیز ، الگوپذیری و اقتباس از بسیج ،عظمت آن را نشان می دهد.

 

وی ادامه داد: تعبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، برای همیشه بسیج مستضعفین را بیمه و اقتدار به نظام و عزت را به جهان اسلام داد.

 

وی گفت: بسیج شجره طیبه، تفکر ، روحیه انقلابی است و زمانی که روحیه بسیجی بر هر نقطه ای طنین انداز شود، قطعا آن مملکت و کشور و منطقه در مقابل ظلم خواهد ایستاد.

 

وی با بیان اینکه شعار این هفته، انقلابی و خدمت گذاری بسیج است تصریح کرد: امروز عرصه هایی که بسیج خدمتگزاری می کند مقرون به جنگ سرد نیست بلکه در جنگ نرم نیز حرکت می کند.

 

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد اکبر گفت: جهاد کبیر یعنی مقاومت در مقابل دشمن و زانو نزدن در مقابل دشمن است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد