جوان پاوه ای کارآفرین برتر استان کردستان شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295311|19:49 - 1395/08/30
نسخه چاپی
جوان پاوه ای کارآفرین برتر استان کردستان شد
مهندس فاضل حاتمی جوان شایسته شهرستان پاوه ، مدیر سازمان کوبیاکس كردستان به عنوان کارآفرین برتر استان کردستان برگزیده شد.

به گزارشهزار ماسوله، مهندس فاضل حاتمی مدیر سازمان کوبیاس کردستان ، (نمايندگي انحصاري كوبياكس ايران در استان كردستان ) از طرف منتخب اجلاس كشوري مديران با موضوع رقابت و آينده پژوهي بنگاههاي اقتصادي ، به عنوان کار آفرین برتر استان کردستان معرفی  و روز جمعه ۲۸ آبان ماه طی مراسمی که در شهر مشهد برگزار شد از وی تجلیل به عمل آمد.


در این مراسم که کارآفرینان برتر کشور حضور داشتند مهندس فاضل حاتمی علاوه بر دريافت جایزه از دکتر ایرج حسابی فرزند پروفسور حسابی بزرگ ، به عنوان کار آفرین برتر استان کردستان و جزء ۵۰ مدیر کار آفرین و نوآور برتر کشور قرار گرفته و نام و سوابق کاری ایشان در کتاب جامع مدیران و کارآفرینان ماندگار ایران ثبت شد.

 

مهندس فاضل حاتمی، از کارآفرینان موفق اهل روستای داریان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه می باشد که سازمان مهندسی کوبیاکس كردستان را در شهر سنندج با ٥٣٩ نفر عضو مستقيم و غير مستقيم ، متشكل از بهترين متخصصان ، طراحان ، ناظرين و مجريان صنعت ساختمان از دكتري و كارشناس ارشد سازه تا ديپلم و ... را با آخرين متدهاي علمي مدیریت می نمايد .

 

وی دو مدرك کارشناسي ارشد MBA و مدیریت بازاریابی، مهندس عمران و همچنين سابقه مدیريت۳۵۰ پروژه كوبياكس موفق در غرب كشور و مديريت بيش از ٦٧ پروژه موفق در نقاط مختلف كشور با عناوين مختلف كارگاهي را در رزومه كاري و تحصيلي خود دارد .


لازم به ذكر است مهندس فاضل حاتمي داراي مدرك کارشناسي موسیقی از کنسرواتوار موسیقی تهران نيز مي باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد