امام جمعه پاوه: تشکیل بسیج، یک حیات جدید به انقلاب بود+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295304|13:53 - 1395/08/29
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: تشکیل بسیج، یک حیات جدید به انقلاب بود+تصاویر
امام جمعه پاوه گفت: گفت: تشکیل بسیج را حقیقتا یک حیات جدید به انقلاب می دانیم و بسیج روزی را با دفاع، خون خود را اهدا می کرد و اکنون نیز با سازندگی همراه مردم است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در دیدار بسیجیان شهرستان پاوه با وی که به مناسبت آغاز هفته بسیج و با حضور مسئولین در مسجد قبای پاوه برگزار شد با اشاره به رویدادهای دوران هشت سال دفاع مقدس در این منطقه اظهار داشت: مردم این منطقه با حضور مستمر خود در تمامی صحنه ها زحمات وافری را برای انقلاب کشیده اند.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: اکنون پس از گذشت چند دهه از انقلاب، ناآرامی های آن دوران توسط استکبار امروز در مملکت وجود ندارد، اما دشمنان با ترفندهای جدید و با هجمه های فرهنگی با ما برخورد می کنند.

 

وی با بیان اینکه پس از چهار روز از فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی در تاریخ 5 آذرماه مبنی بر لزوم تشکیل بسیج ،در این شهرستان نیز بسیج تشکیل گردید گفت: تشکیل بسیج در سال 1358 آثار خوب و مهمی را در دنیا داشته است و شاید یکی از کارهای بسیار مهم بنیان گذار جمهوری اسلامی (ره) هم تشکیل بسیج بود.

 

وی با بیان اینکه بنیان گذار جمهوری اسلامی فرمودند" اگر بر کشور نوای دلنشین بسیجی دلنواز شود چشم طمع دشمنان دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند" گفت: شما بسیجیان عزیز در طول 37 سال شاهد بوده اید که دشمنان همواره چشم طمع به این مملکت را داشته اند، اما آمادگی همیشگی نیروهای بسیجی، مردم فهیم و روحانیت دلسوز و حکمت رهبری باعث شده است که دشمنان نتوانند ضربه ای به این مملکت وارد کنند.

 

ماموستا قادری گفت: تشکیل بسیج را حقیقتا یک حیات جدید به انقلاب می دانیم و بسیج خون خود را روزی با دفاع، اهدا می کرد و اکنون نیز با سازندگی همراه مردم است.

 

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو نوع حیات و دو نوع مرگ گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند  کسانی که در این حیات مقهور هوا و هوس و مسائل دنیایی باشند، زنده اند ولی در واقع مرده اند و کسانی هم که بر سر ناملایمات قاهر بوده اند، گرچه بمیرند اما زنده اند.

 

ماموستا قادری با اشاره به آیه ای از قران کریم افزود: کسانی هم که در راه خدا شهید شده اند، نزد پروردگار زنده اند و نمرده اند، بلکه پاداش اخروی دارند.

 

 

در ابتدای این مراسم نیز فرمانده سپاه ناحیه پاوه اظهار داشت: بخش عمده ای از عظمت، اقتدار و سربلندی ملت ما مجاهدت عزیزان بسیجی در دوران بعد از انقلاب است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: به درستی انقلاب ما و اقتدار ما، اقتباس از قیام عاشورا است، قیامی که کرنش و زانو زدن در مقابل ظالم را نمی پذیرد.

 

وی گفت: اگر دوران پر افتخار نظام را نگاه کنیم ایستادگی و استقامت ما در مقابل دشمنان باعث این همه عزت و افتخار کنونی شده است.

 

وی با بیان اینکه شعار بسیج در این هفته با نام شعار انقلابی و خدمتگزار بودن مردم نام گذاری شده است گفت: اقتدار کنونی ما ناشی از استقامت بسیجیان است.

 

وی ادامه داد: قطعا استقامت و پایمردی در مقابل دشمنان نیز یکی از شاخصه های اصلی انقلابی بودن و انقلابی گری است.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره به عدم اطمینان داشتن به کشورهای استکبار تاکید فرموده است گفت: موفقیت همیشگی بسیج و سپاه در طول دوران انقلاب این بوده است که تبعیت از امام و رهبری را داشته است.

 

وی با بیان اینکه زمانی که معظم له فرمودند به برجام خوش بین نیستم، باید پیگیری آن را به دست نگرفت گفت: برجام برای رفع تحریم ها بود، اما این تحریم ها هنوز برداشته نشده است کما اینکه مجلس آمریکا نیز برای ده سال آبنده تمامی تحریم ها را بر ایران تمدید خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: این نتیجه کرنش و زانو زدن در مقابل استکبار است و همچنین نتیجه بد عهدی های امریکا.و عدم تبعیت از رهبری است.

 

وی در پایان با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب به نفوذ دشمن گفت: اگر نسبت به فرامین رهبری کوتاهی کنیم نتیجه آن برجام خواهد بود، ولی تا زمانی که پایمردی بسیجیان باشد اجازه نخواهیم داد کوچکترین خدشه ای به نظام و مردم و تمامیت ارضی وارد شود.

 

در پایان نیز امام جمعه پاوه یک جلد قرآن نفیس به مناسبت هفته بسیج به نمایندگی از تمام بسیجیان شهرستان به فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه هدیه کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد