مدیرکل هواشناسی خبر داد:

بارش های رگباری کرمانشاه را دربرمی گیرد/کاهش دمای هوا درنقاط مختلف استان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295295|17:39 - 1395/08/26
نسخه چاپی
بارش های رگباری کرمانشاه را دربرمی گیرد/کاهش دمای هوا درنقاط مختلف استان
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن موجی ناپایدار به جو منطقه، گفت: این موج سبب بارش رگباری باران طی روزهای پایانی هفته در سطح استان می شود.

به گزارشهزار ماسوله، شاهرخ پارسا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر رگبار باران، در روزهای پایانی هفته شاهد وزش شدید باید نیز خواهیم بود که این موضوع شرایط را برای غبارآلود شدن نسبی هوا بخصوص در مناطق مرزی فراهم می کند.


وی ادامه داد: امروز حداکثر دمای شهر کرمانشاه به 23 و امشب نیز حداقل دما به چهار درجه بالای صفر می رسد.


پارسا خاطرنشان کرد: در بین مراکز شهرستانی، قصرشیرین با 31 درجه گرمترین و کنگاور با 20 درجه خنک ترین مناطق امروز استان هستند.


مدیرکل هواشناسی کرمانشاه یادآور شد: امشب نیز اسلام آبادغرب، کنگاور و سنقروکلیایی نیز با حداکثر 2 درجه بالای صفر، سردترین نقاط استان خواهند بود.


وی گفت: پیش بینی می شود با ورود موج ناپایدار جدید به جو منطقه، دمای هوای نیز در نقاط مختلف استان از فردا تا روز شنبه آینده روزانه بین یک تا دو درجه کاهش یابد.


پارسا گفت: با کاهش دما انتظار می رود دمای شبانه شهرستان هایی نظیر اسلام آبادغرب، کنگاور و سنقر و کلیایی در جمعه به منفی یک و دو درجه نیز برسد.


میانگین بارش های سال آبی جاری (اول مهر تا 26 آبان) در استان کرمانشاه و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 99 درصد کاهش داشته است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد