ماموستا قادری: برگزاری جشن های میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، جوانان ما را از افکار وعقاید افراطی دور خواهد کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295282|21:51 - 1395/08/23
نسخه چاپی
ماموستا قادری: برگزاری جشن های میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، جوانان ما را از افکار وعقاید افراطی دور خواهد کرد
امام جمعه پاوه گفت: برگزاری جشن های میلاد پیامبر گرامی اسلام هر سال نسبت به سال های گذشته از شکوه بیشتری برخوردار است به طوری که جوانان ما را از افکار وعقاید افراطی دور خواهد کرد.

به گزارشهزار ماسوله،  امام جمعه پاوه در نشست هم اندیشی و هماهنگی ستاد برگزاری جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) که در بیت ایشان و با حضور مسوولان برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: حضور گسترده مردم در این گونه مراسم و تجمع آنان نشان دهنده عشق و محبت آنان به رسول خدا است.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: برگزاری جشن های میلاد پیامبر گرامی اسلام هر سال نسبت به سال های گذشته از شکوه بیشتری برخوردار است به طوری که جوانان ما را از افکار وعقاید افراطی دور خواهد کرد و حتی برگزاری این جشن ها طرفداران افراطی را بسوی خود جذب می نماید.

 

وی حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم را در مراسم سال گذشته جشن میلاد در مسجد جامع گویای این ادعا دانست و افزود: در مراسم سال گذشته شاهد حضور میهمانانی از استان های سلیمانیه، اربیل و کرکوک عراق و میهمانانی از اقصی نقاط مختلف کشورمان بودیم.

 

وی در پایان گفت: ما نسبت به چگونگی برگزاری مراسم کمیته های مختلفی را برای هر چه بهتر برگزار کردن این جشن بزرگ تشکیل داده ایم.

 

در ادامه ایده پور، فرماندار پاوه نیز گفت: جشن های میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص)اکنون به عنوان برند شهرستان پاوه در کشور مورد توجه است.

 

در ادامه هریک از حاضرین نیز به ایراد سخنانی پرداختند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد