دعوت نماینده مردم پاوه و اورامانات از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295214|21:28 - 1395/08/12
نسخه چاپی
دعوت نماینده مردم پاوه و اورامانات از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان
با فرارسیدن 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني نماینده مردم پاوه و اورامانات در پیامی از ملت همیشه در صحنه اورامانات دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی 13 آبان حضور یابند.

به گزارشهزار ماسوله، با فرارسیدن 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني نماینده مردم پاوه و اورامانات در پیامی از ملت همیشه در صحنه اورامانات دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی 13 آبان حضور یابند.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

١٣ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه  های عزت و آزادگی است.

 

در سیزدهم آبان ٥٨دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید خود انقلابي بزرگ را با تسخیرلانه جاسوسی رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی ،برای رسوا کردن آمریکا وهم پیمانانش  بار دیگر با فریاد هایمان باآرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق خواهیم داشت .

 

اینجانب این روز مبارک را به همه ی دانش آموزان عزیز و دانشجویان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از همه مردم فهیم و انقلابي  انتظار میرود تا با حضور در راهپیمایی ١٣ آبان ،حماسه ایی آگاهانه را به نمایش گذارند.


والسلام عليكم
شهاب نادري
نماينده مردم اورامانات

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد