فرمانده سپاه پاوه:

رمز پویایی و استحکام انقلاب اسلامی،اخلاص در عمل و همت و مجاهدت کلیه اقشار جامعه است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295196|00:28 - 1395/08/09
نسخه چاپی
رمز پویایی و استحکام انقلاب اسلامی،اخلاص در عمل و همت و مجاهدت کلیه اقشار جامعه است
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: گفت: رمز پویایی و استحکام و ایستادگی ملت سرفراز ایران اسلامی را باید در همت و مجاهدت کلیه اقشار جامعه و مقبولیت و همراهی مردمی با نظام دانست.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در مراسم یادواره شهدای هشتم آبان پاوه که با حضور برخی از مسئولین در مدرسه شهدای هشتم آبان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشتم آبان پاوه و شهدای دانش اموز کل کشور اظهار داشت: امروز روز نوجوان است و شهادت شهید فهمیده در تاریخ 8 آبان سال 1360 و سه شهید گرانقدر این شهرستان نیز در تاریخ 8 آبان 1357 به درجه شهدات نائل گردیده اند.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: پاوه همیشه ثابت کرده است که پیش قدم با حماسه بوده است و تقدم این شهرستان نیز در راه مجاهدت و ایثار بوده است.

 

وی گفت: رمز پویایی و استحکام و ایستادگی ملت سرفراز ایران اسلامی را باید در همت و مجاهدت کلیه اقشار جامعه و مقبولیت و همراهی مردمی با نظام دانست.

 

وی رمز دیگر پویایی و ماندگاری انقلاب را اخلاص در عمل بیان کرد و گفت: اکنون نیز مردم عزیز ما نسبت به سایر ملل، تلاش و مجاهدت و خالصانه کار کردن از خوصیات بارز آنها است.

 

وی ادامه داد: برگهای متعددی از دفتر حماسه و افتخار جمهوری اسلامی ایران به رشادت مردم پاوه اختصاص دارد که هشتم آبان و 26 مرداد تنها گوشه ای از این حماسه و افتخار است.

 

وی، پاسداشت این حماسه ها را در راستای انتقال ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس بسیار مهم و ارزنده دانست و بر تداوم این برنامه ها تأکید کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به ساخت مستند شهدای گرانقدر این شهرستان در آینده گفت: شهدای شهرستان ما شهدای ویژه ای هستند اما متاسفانه به این موضوع ثبت ایثارها و مجاهدت های رزمندگان و شهدای ما در دوران دافع مقدس جهت انتقال به نسل جدید پرداخته نشده است.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز اظهار داشت: یکی از موارد مهم که در تاریخ و برگ شمار تاریخ انقلاب داریم، سیاست استکبار مبنی بر تفرقه افکنی بوده است.

 

مختار برزگر افزود: یکی از موارد مهم این تفرقه افکنی نیز حادثه هشتم آبان در پاوه بود چرا که برخی در ایجاد تفرقه بین طوایف و اقوام بودند و اتحاد و همبستگی ما را در اورامانات به هم بزنند اما با درایت مردم ما باعث شد که سیاست آنان جواب ندهد و به هدف اساسی خود نرسند.

 

وی با اشاره به اینکه تاریخ بشر حدود 5 هزار سال قدمت دارد اما در طول این مدت، 14 هزار جنگ به وقوع پیوسته است که حدود 4 میلیارد انسان هم کشته شده اند تصریح کرد: همواره اهداف استکبار و استعمار این بوده است که با این جنگهای منطقه مانع اتحاد ما باشند چرا که از اتحاد و یکپارچگی ما می ترسند.

 

وی با بیان اینکه در قرن بیستم نیز حدود 220 جنگ روی داده است گفت: مقابله استمعار و استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان آخرین جنگ استکبار بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار، امروز تنها به جنگ نظامی نمی پردازند گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه در بین ادیان و اقوام سعی در مهار انقلاب اسلامی را داشته اند که خوشبختانه با درایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی این توطئه ها خنثی گردیده اند.

 

برزگر گفت: برگزاری یادواره ها، ادامه دهنده راه آن عزیزان است چرا که راه آنان آرمان است و رمز موفقیت ما نیز ادامه دادن راه همین شهدا است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد