رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان روانسر مطرح کرد:

غیراستاندارد بودن آسانسور دلیل مرگ کودک ۳ ساله روانسری

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295188|21:20 - 1395/08/05
نسخه چاپی
غیراستاندارد بودن آسانسور دلیل مرگ کودک ۳ ساله روانسری
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان روانسر غیراستاندارد بودن آسانسور را دلیل مرگ دختربچه ۳ ساله عنوان کرد.

به گزارشهزار ماسوله، کیومرث عظیمی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز چهارشنبه دختربچه ۳ ساله اهل شهرستان روانسر به نام آوا علیزاده در یکی از مجتمع‌های مسکونی مهر، متاسفانه در آسانسور دچار سانحه شد و در دم جان باخت.

 

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این دختربچه گیر لابه لای دیوار مجتمع و کابین آسانسور گیر کرده بود و آسانسور هم فعال شده بود و دختربچه را با خود  به پایین کشانده و متاسفانه  له شده و در دم فوت کرد.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان روانسر بیان کرد: به محض اطلاع به محل حادثه رسیدیم و متاسفانه شدت جراحات وارده به کودک خیلی زیاد بود و بلافاصله فوت شد.

 

عظیمی با بیان اینکه ظاهرا خرابی آسانسور علت این حادثه شده، گفت: این کودک قصد داشت با مادرش از آسانسور خارج شوند آسانسور وسط مجتمع گیر کرده و به گفته همسایه‌ها مادر قبل از کودک از آسانسور بیرون آمده بود و می‌خواست بچه را با خود بیرون بیاورد که ناگهان آسانسور فعال شده و دختربچه به پایین سقوط می‌کند.

 

وی غیراستاندارد بودن آسانسور را از دلایل اصلی وقوع این حادثه دانست و افزود: کابین آسانسور با دیوار مقداری فاصله داشته و البته این حادثه در حال بررسی است اما شواهد نشان می‌دهد که اسانسور غیراستاندارد بوده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد