برگزاری انتخابات شورا ی دانش آموزی درمدارس شهرستان پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295187|08:53 - 1395/08/05
نسخه چاپی
برگزاری انتخابات شورا ی دانش آموزی درمدارس شهرستان پاوه
انتخابات شورا ی دانش آموزی در 60مدرسه با مشارکت بیش از۷هزار دانش آموز مدارس شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی با حضور بخشدار مرکزی شهرستان پاوه ،مدیر آموزش وپرورش ،صفری رئیش شورای اسلامی شهر ،معاون پرورشی در دبستان حضرت سمیه برگزلر گردید .

 

 عبدالله زاده بخشدار مرکزی شهرستان پاوه در این مراسم در جمع دانش آموزان بیان داشت: زمینه سازی برای همکاری فعال ومشارکت  و مسئولیت پذیری دانش آموزان در فعالیت های مدرسه می تواند باعث ایجاد ارتباط صحیح  ومستقیم  بین دانش آموزان و اولیاء مدرسه در مدارس گردد.

 

بخشدار مرکزی اظهار داشت:  دانش آموزان با حضور در این انتخابات در واقع روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری بیشتری پیدا می کنند وخود را برای  شرکت در کارهای جمعی مانند انتخابات  ریاست جمهوری  مجلس ،شورای اسلامی وشورای اسلامی آماده می کنند .

 

برزگر فرد مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز با استناد به آیات قرآنی، شور ومشورت را یک دستور دینی عنوان کرد وگفت : ما معتقدیم که دین اسلام یکی از بهتر ین دمکراس ها را دارا است وقرآن کریم بهترین منشور وراهنمای ما مسلمانان است.

 

وی افزود: انتخابات دانش آموزی تمرین دمکراسی دینی است که در آن دانش آموزان نمایندگان خود را انتخاب می کنند تا در بررسی و حل مسائل و مشکلات مدرسه بتوانند سهیم باشند.

 

وی ادامه داد: انتخابات شورای دانش آموزی تمرینی برای همه دانش آموزان است تا بتوانند با مسئولیت پذیری نقش بیشتری در حوزه های مختلف مدرسه واجتماعی ایفا نمایند.

 

 مدیر آموزش وپرورش در ادامه اهداف  برگزاری انتخابات دانش آموزی را تحکیم وتعمیق ارزش ها ، باورهای دینی ، آموزه های سیاسی واجتماعی در بین دانش آموزان و اعتلای عملی وشخصیتی دانش آموزان  و تقویت خود باوری واعتماد به نفس در آنان دانست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد